четверг, 9 августа 2018 г.

Завдання 1. Функція у = √͞͞͞͞͞х і її графік

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Функція  у = √͞͞͞͞͞х   і її графік

 1. Побудуйте графік функції:

у = √͞͞͞͞͞х.

користуючись графіком, знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює  4.

 а)  1;      
 б)  4;     
 в)  2;      
 г)  3.

 2. Побудуйте графік функції:

у = √͞͞͞͞͞х.

користуючись графіком, знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює  5.

 а)  √͞͞͞͞͞5;        
 б)  25;     
 в)  √͞͞͞͞͞15;      
 г)  5.

 3. Побудуйте графік функції:

у = √͞͞͞͞͞х.

користуючись графіком, знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює  2.

 а)  2;      
 б)  √͞͞͞͞͞2;     
 в)  8;      
 г)  4.

 4. Побудуйте графік функції:

у = √͞͞͞͞͞х.

користуючись графіком, знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює  2,5.

 а)  2,25;      
 б)  6,25;     
 в)  2,5;        
 г)  √͞͞͞͞͞2,5.              

 5. Не виконуючи побудови графіка функції, укажіть, через які з даних точок проходить цей графік.

у = √͞͞͞͞͞х.

 а)  А(4; 2);             
 б)  B(16; –4);
 в)  C(–100; 10);     
 г)  D(12,15; 3,5).

 6. На одному з рисунків зображено графік функції  у = √͞͞͞͞͞х. Укажіть цей рисунок.
 7. Область визначення якої з наведених функцій складається з однієї точки ?
 8. Побудуйте в одній системі координат графіки функції та вкажіть координати точки їх перетину.

у = √͞͞͞͞͞х    і   у = х – 2.

 а)  (2: 4);      
 б)  (4: 4);     
 в)  (4: 2);      
 г)  (2: 2).

 9. Яка з функцій є лінійною ?
10. На одному з рисунків зображено графік функції  

у = √͞͞͞͞͞–х.

Укажіть цей рисунок.
11. Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка функції  у = √͞͞͞͞͞хта прямої  у = 3.

 а(9: 9);      
 б)  (9: 3);     
 в(3: 3);      
 г(3: 9).

12. Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка функції  у = √͞͞͞͞͞хта прямої  у = 0,7.

 а)  0,07;      
 б)  0,049;     
 в)  0,49;      
 г)  4,9.

Завдання до уроку 28

Комментариев нет:

Отправить комментарий