Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником
1. Порівняйте значення виразу:(–13)14 × (–13)7 і (–13)18.
а) виконати неможливо;
б) (–13)14
× (–13)7 <
(–13)18;
в) (–13)14 × (–13)7 >
(–13)18;
г) (–13)14 × (–13)7 = (–13)18.
2. Обчисліть:
(–2)2 + (–2)3 + (–2)4 + (–2)5 + (–2)6.
а) 44;
б) –44;
в) 0;
г) 1.
г) 1.
3. Подайте добуток у вигляді степеня:
(–11)6 × (–11)13.
а) –117;
б) 1119;
в) 117;
г) –1119.
г) –1119.
4. Порівняйте значення виразів:
(–1)5 × (–10)35 і (–100)91.
а) виконати неможливо;
б) (–1)5 × (–10)35 <
(–100)91;
в) (–1)5 × (–10)35 >
(–100)91;
г) (–1)5 × (–10)35 = (–100)91.
5. Порівняйте значення виразів:
(–6)21 × (–6) і (–6)20.
а) виконати неможливо;
б) (–6)21 × (–6) < (–6)20;
в) (–6)21 × (–6) > (–6)20;
г) (–6)21 × (–6) =
(–6)20.
6. Порівняйте значення виразів:
(–2)9 × (–2)15 і (–2)25.
а) виконати неможливо;
б) (–2)9 × (–2)15 <
(–2)25;
в) (–2)9 × (–2)15 >
(–2)25;
г) (–2)9 × (–2)15 = (–2)25.
7. Порівняйте значення виразів:
(–5)5 × (–5)6 і (–5)23.
а) виконати неможливо;
б) (–5)5 × (–5)6 <
(–5)13;
в) (–5)5 × (–5)6 >
(–5)13;
г) (–5)5 × (–5)6 = (–5)13.
8. Знайдіть значення виразу:
(–7)2 – (–1)9 × 34.
а) –32;
б) 130;
в) 32;
г) –130.
г) –130.
9. Чому дорівнює значення виразу ?
(–1)1 + (–1)2 + (–1)3 + (–1)4 +…+ (–1)1000.
а) –1000;
б) –1;
в) 0;
г) 1000.
г) 1000.
10. Додатне чи від’ємне значення виразу ?
(–6)8 × (–6)10.
а) ;
б) –;
в) ;
г) +.
г) +.
11. Додатне чи від’ємне значення виразу ?
(–9)5 × (–9)7
× (–9)4.
а) –;
б) ;
в) +;
г) .
г) .
12. Яке з чисел є значенням виразу ?
(–1)3 + (–1)4 + (–1)5 + (–1)6 + (–1)7.
а) –2;
б) –1;
г) 1.
Завдання до уроку 9