Уроки математики и физики (RU + UA)

пятница, 15 мая 2015 г.

Завдання 3. Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником

 1. Порівняйте значення виразу:

(–13)14 × (–13)7  і  (–13)18.

 авиконати неможливо;
 б)  (–13)14 × (–13)7 < (–13)18;
 в(–13)14 × (–13)7 > (–13)18;
 г(–13)14 × (–13)7 = (–13)18.

2. Обчисліть:

(–2)2 + (–2)3 + (–2)4 + (–2)5 + (–2)6

 а)  44;      
 б–44;     
 в0;        
 г1.

 3. Подайте добуток у вигляді степеня:

(–11)6 × (–11)13.

 а–117;      
 б1119;     
 в117;        
 г)  –1119.

 4. Порівняйте значення виразів:

(–1)5 × (–10)35  і  (–100)91.

 авиконати неможливо;
 б)  (–1)5 × (–10)35 < (–100)91;
 в(–1)5 × (–10)35 > (–100)91;
 г(–1)5 × (–10)35 = (–100)91.

 5. Порівняйте значення виразів:

(–6)21 × (–6)  і  (–6)20.

 авиконати неможливо;     
 б(–6)21 × (–6) < (–6)20;
 в)  (–6)21 × (–6) > (–6)20;           
 г(–6)21 × (–6) = (–6)20.

 6. Порівняйте значення виразів:

(–2)9 × (–2)15  і  (–2)25.

 авиконати неможливо;     
 б)  (–2)9 × (–2)15 < (–2)25;
 в(–2)9 × (–2)15 > (–2)25;          
 г(–2)9 × (–2)15 = (–2)25.

 7. Порівняйте значення виразів:

(–5)5 × (–5)6  і  (–5)23.

 авиконати неможливо;     
 б(–5)5 × (–5)6 < (–5)13;
 в)  (–5)5 × (–5)6 > (–5)13;     
 г(–5)5 × (–5)6 = (–5)13.

 8. Знайдіть значення виразу:

(–7)2 – (–1)9 × 34.

 а–32;      
 б)  130;     
 в)  32;        
 г–130.

 9. Чому дорівнює значення виразу ?

(–1)1 + (–1)2  + (–1)3 + (–1)4 +…+ (–1)1000

 а–1000;      
 б–1;     
 в)  0;              
 г1000.

10. Додатне чи від’ємне значення виразу ?

(–6)8 × (–6)10.

 а)  ;      
 б;     
 в)  ;      
 г)  +.

11. Додатне чи від’ємне значення виразу ?
(–9)5 × (–9)7 × (–9)4.

 а)  ;      
 б)  ;     
 в)  +;      
 г)  .

12. Яке з чисел є значенням виразу ?

(–1)3 + (–1)4  + (–1)5 + (–1)6 + (–1)7

 а–2;      
 б)  –1;     
 в0;        
 г1.

Завдання до уроку 9

Завдання 2. Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником

 1. Обчисліть:

–13 + (–2)3.

 а9;        
 б–7;     
 в)  –9;      
 г7.

 2. Обчисліть:

–62 – (–1)4.

 а35;        
 б)  –37;     
 в–35;      
 г37.

 3. Обчисліть:

–83 + (–3)3.

 а–485;      
 б539;     
 в485;        
 г)  –539.

 4. Знайдіть значення виразу:

5 × (–5)3.

 а)  –625;      
 б125;     
 в625;        
 г–125.

 5. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

(–12)7  і  (–6)4.

 а(–12)7 > (–6)4;     
 бвиконати неможливо;
 в(–12)7 = (–6)4;     
 г)  (–12)7 < (–6)4.

 6. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

–98  і  (–9)8.

 а–98 > (–9)8;     
 бвиконати неможливо;
 в–98 = (–9)8;      
 г)  –98 < (–9)8.

 7. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

–(15)5  і  (–15)5.

 а–(15)5 < (–15)5;     
 бвиконати неможливо;
 в)  –(15)5 = (–15)5;     
 г–(15)5 > (–15)5.

 8. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

(–24)5  і  (–29)5.

 а(–24)5 > (–29)5;     
 бвиконати неможливо;
 в(–24)5 = (–29)5;     
 г)  (–24)5 < (–29)5.

 9. Порівняйте з нулем значення виразу:

(–5)6 × (–19)13.

 а(–5)6 × (–19)13 > 0;              
 б(–5)6 × (–19)13 = 0;
 ввиконати неможливо;     
 г)  (–5)6 × (–19)13 < 0.

10. Порівняйте з нулем значення виразу:

(–9)8 × 05.

 а(–9)8 × 05 > 0;                      
 б)  (–9)8 × 05 = 0;
 ввиконати неможливо;     
 г(–9)8 × 05 < 0.

11. Порівняйте з нулем значення виразу:

(–4)17 × (–13)14 × (–8)13.

 а)  (–4)17 × (–13)14 × (–8)13 > 0;
 б(–4)17 × (–13)14 × (–8)13 = 0;
 ввиконати неможливо;
 г(–4)17 × (–13)14 × (–8)13 < 0.

12. Порівняйте з нулем значення виразу:

(–5)14 × (–3)15 × (–6)16.

 а(–5)14 × (–3)15 × (–6)16 > 0;
 б(–5)14 × (–3)15 × (–6)16 = 0;
 ввиконати неможливо;
 г)  (–5)14 × (–3)15 × (–6)16 < 0.

Завдання до уроку 9