Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником
1. Обчисліть:
–13 + (–2)3.
а) 9;
б) –7;
б) –7;
в) –9;
г) 7.
г) 7.
2. Обчисліть:
–62 – (–1)4.
а) 35;
б) –37;
б) –37;
в) –35;
г) 37.
г) 37.
3.
Обчисліть:
–83 + (–3)3.
а) –485;
б) 539;
б) 539;
в) 485;
г) –539.
г) –539.
4. Знайдіть
значення виразу:
5 ×
(–5)3.
а) –625;
б) 125;
б) 125;
в) 625;
г) –125.
г) –125.
5. Не
виконуючи обчислення, порівняйте:
(–12)7 і (–6)4.
а) (–12)7
> (–6)4;
б) виконати
неможливо;
в) (–12)7 = (–6)4;
г) (–12)7 < (–6)4.
6. Не
виконуючи обчислення, порівняйте:
–98 і (–9)8.
а) –98
> (–9)8;
б) виконати
неможливо;
в) –98 = (–9)8;
г) –98 < (–9)8.
7. Не
виконуючи обчислення, порівняйте:
–(15)5 і (–15)5.
а) –(15)5
< (–15)5;
б) виконати
неможливо;
в) –(15)5 = (–15)5;
г) –(15)5 > (–15)5.
8. Не
виконуючи обчислення, порівняйте:
(–24)5 і (–29)5.
а) (–24)5
> (–29)5;
б) виконати
неможливо;
в) (–24)5 = (–29)5;
г) (–24)5 < (–29)5.
9. Порівняйте
з нулем значення виразу:
(–5)6 × (–19)13.
а) (–5)6 × (–19)13 > 0;
б) (–5)6 × (–19)13 = 0;
в) виконати
неможливо;
г) (–5)6
× (–19)13 < 0.
10. Порівняйте з нулем значення виразу:
(–9)8 × 05.
а) (–9)8 × 05 > 0;
б) (–9)8
× 05 = 0;
в) виконати
неможливо;
г) (–9)8 × 05 < 0.
11. Порівняйте з нулем значення виразу:
(–4)17 × (–13)14
× (–8)13.
а) (–4)17
× (–13)14 × (–8)13 > 0;
б) (–4)17 × (–13)14 × (–8)13 = 0;
в) виконати
неможливо;
г) (–4)17 × (–13)14 × (–8)13 < 0.
12. Порівняйте з нулем значення виразу:
(–5)14 × (–3)15
× (–6)16.
а) (–5)14 × (–3)15 × (–6)16 > 0;
б) (–5)14 × (–3)15 × (–6)16 =
0;
в) виконати
неможливо;
г) (–5)14 × (–3)15 × (–6)16
< 0.Завдання до уроку 9
Комментариев нет:
Отправить комментарий