Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Квадратний тричлен
1. Знайдіть значення квадратного тричлена при х = 3.х2 + 6х – 2.
а) 27;
б) 23;
б) 23;
в) 25;
г) 21.
г) 21.
2. Знаючи, що
числа –3,8 та 4 – корені квадратного
тричлена
10у2 – 2у – 152,
розкладіть на множники вираз:
–10у2 + 2у + 152.
а) –10(y –
3,8)(y +
4);
б) 10(y + 3,8)(y – 4);
в) –10(y + 3,8)(y – 4);
г) 10(y –
3,8)(y +
4).
3. Скоротіть дріб:
4. Знаючи, що числа –3,8 та 4 – корені
квадратного тричлена 10у2 – 2у – 152,
розкладіть на множники вираз:
–у2 + 0,2у + 15,2.
а) –(y – 3,8)(y +
4);
б) (y + 3,8)(y – 4);
в) –(y + 3,8)(y – 4);
г) (y – 3,8)(y +
4).
5. Скоротіть дріб:
а) 4а2 + 24b + 36b2;
б) 25а2
+ 30ab +
36b2;
в) а2
– 12ab +
36b2;
г) 49а2
– 84ab –
36b2.
7. Розкласти
на множники многочлен:
2b2 + 24b + 72.
а) (b – 6)2;
б) 2(b + 6)2;
б) 2(b + 6)2;
в) (b + 6)2;
г) 2(b – 6)2.
г) 2(b – 6)2.
8. Розкласти
на множники многочлен:
3а2 – 30а + 75.
а) (a – 5)2;
б) 3(a + 5)2;
б) 3(a + 5)2;
в) (a + 5)2;
г) 3(a – 5)2.
г) 3(a – 5)2.
9. Розкласти на множники
вираз:
45х2 – 30х + 5.
а) 5(3x – 1)2;
б) (3x + 1)2;
б) (3x + 1)2;
в) 5(3x + 1)2;
г) (3x – 1)2.
г) (3x – 1)2.
10.
Який
з тричленів можна подати у вигляді квадрата двочлена ?
а) 49х2 + 42х + 9у2;
б) 49х2
+ 70ху + 100у2;
в) 49х2
– 28ху – 4у2;
г) 49х2
– 14ху + у2.
11. Розкласти
на множники многочлен:
х2 + 2х – 3.
а) (х – 1)(х + 3);
б) (х + 1)(х – 3);
в) (х – 1)(х – 3);
г) (х + 1)(х + 3).
12. Розкласти
на множники многочлен:
6х2 + 7х – 5.
а) (x – 1/2)(x + 5/3);
б) (2х + 1)(3х – 5);
в) (x + 1/2)(x + 5/3);
г) (2х – 1)(3х + 5).
Завдання до уроку 23
Комментариев нет:
Отправить комментарий