Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 3 июня 2015 г.

Завдання 1. Цілі числа

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Цілі числа

 1. Назвати число, протилежне  –8.

 а)  0;        
 б)  8;     
 в)  –8;      
 г)  1.

 2. Назвати число, протилежне  5.  

 а)  –5;      
 б0;     
 в–1;      
 г5.

 3. Назвати число, протилежне  –3.

 а1;      
 б–3;     
 в0;      
 г)  3.

 4. Порівняйте:

12  і  –8. 

 а12 < –8;     
 б12 = –8;
 в)  12 > –8;     
 гвизначити неможливо.

 5. Порівняйте:

–12  і  8.

 а–12 > 8;                               
 б)  –12 < 8;
 ввизначити неможливо;     
 г–12 = 8.

 6. Порівняйте:

–12  і  –8.

 а–12 > –8;     
 бвизначити неможливо;
 в–12 = –8;     
 г)  –12 < –8.

 7. Порівняйте:

–12  і  0.

 а)  –12 < 0;                             
 б–12 = 0;
 ввизначити неможливо;     
 г–12 > 0.

 8. У яком з наведених випадків числа розташовано в порядку зростання ?

 а)  1,  0,  –2,  3,  –4;     
 б)  0,  1,  –2,  3,  –4;
 в)  3,  1,  0,  –2,  –4;       
 г)  –4,  –2,  0,  1,  3.

 9. Назвіть в порядку зростання цілі числа:

від  –5  до  5.  

 а–4,  –3,  –2,  –1,  0,  1,  2,  3,  4,  5;
 б–5,  –4,  –3,  –2,  –1,  1,  2,  3,  4,  5;
 в)  –5,  –4,  –3,  –2,  –1,  0,  1,  2,  3,  4,  5;
 г–5,  –4,  –3,  –2,  –1,  0,  1,  2,  3,  4.

10. Назвіть в порядку зростання цілі числа:

від  –6  до  2.

 а–6,  –5,  –4,  –3,  –2,  –1,  0,  1;
 б)  –6,  –5,  –4,  –3,  –2,  –1,  0,  1,  2;
 в–6,  –5,  –4,  –3,  –2,  –1,  1,  2;
 г–5,  –4,  –3,  –2,  –1,  0,  1,  2.

11. Назвіть в порядку зростання цілі числа:

від  –100  до  –90.

 а–99,  –98,  –97,  –96,  –95,  –94,  –93,  –92,  –91;
 б–100,  –99,  –98,  –97,  –96,  –95,  –94,  –93,  –92,  –91;
 в–99,  –98,  –97,  –96,  –95,  –94,  –93,  –92,  –91,  90;
 г)  –100,  –99,  –98,  –97,  –96,  –95,  –94,  –93,  –92,  –91,  90.

12. У яком з наведених випадків числа розташовано в порядку спадання ?

 а–9,  8,  –7,  6,  –5;     
 б–9,  –7,  –5,  6,  8;
 в)  8,  6,  –5,  –7,  –9;       
 г–5,  –7,  6,  8,  –9.

Завдання до уроку 1

Комментариев нет:

Отправить комментарий