Уроки математики и физики (RU + UA)

пятница, 5 июня 2015 г.

Завдання 3. Віднімання цілих чисел

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Віднімання цілих чисел

 1. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:

–12 + (–32 – 17).

 а)  –61;      
 б)  37;     
 в)  61;        
 г–37.

 2. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:

–(–59 – 75) – (34 – 49).

 а)  119;        
 б–149;     
 в–119;      
 г)  149.

 3. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:

(82 – 9) + (32 – 8).

 а–49;      
 б)  97;     
 в)  49;        
 г–97.

 4. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:

(49 – 5) – (29 – 4).

 а–19;      
 б)  0;     
 в)  19;        
 г)  1.

 5. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:

–(8 – 102) – (142 – 53).

 а–183;      
 б)  5;     
 в)  183;        
 г–5.

 6. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:

8 – (14 – 8 + 7).

 а)  –5;      
 б)  21;     
 в)  5;        
 г–21.

 7. Виконайте дії:

3 – (7 – 1) + (– 1 + 7 – 2).

 а)  7;        
 б–1;     
 в–7;      
 г)  1.

 8. Виконайте дії:

–19 + (11 – 18) – (20 – 18 – 19).

 а)  –9;      
 б)  43;     
 в)  9;        
 г–43.

 9. Розставте замість зірочок знаки  << + >>  або  << >>  так, щоб виконувалась рівність:

40 * 20 * (–60) * 30 * 50 = 100.

 а+;  +;  –;  +;     
 б)  ––;  +;  +;
 в)  ––;  –;  +;     
 г+;  –;  +;  +.

10. Розставте замість зірочок знаки  << + >>  або  << >>  так, щоб виконувалась рівність:

80 * 10 * (–90) * 70 * 50 = 100.

 а+;  +;  –;  –;     
 б)  ––;  +;  +;
 в)  –;  +;  –;  +;      
 г)  –;  +;  +;  +.

11. Протягом дня равлик відповз від гілки вгору по дереву на  32 см, а протягом ночі опустився на  41 см. На скільки сантиметрів від гілки і в якому напрямі від неї перемістився равлик протягом добі ?

 а)  опустився на 9 см;     
 бвгору на 72 см;
 вопустився на 73 см;     
 гвгору на 9 см.

12. Підводний човен спочатку плив на глибині  250 м, далі опустився ще на  300 м, а потім піднявся на  350 м. На якій глибині опинився підводний човен ?

 а)  100 м;      
 б)  350 м;     
 в)  250 м;      
 г)  200 м.

Завдання до уроку 4

Комментариев нет:

Отправить комментарий