Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 12 августа 2015 г.

Завдання 2. Ділення раціональних чисел

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Ділення раціональних чисел

 1. Обчисліть значення виразу:

(–6 + 1,8) : (–0,6).

 а)  –7;         
 б)  7;     
 в)  –0,7;      
 г)  0,7.

 2. Обчисліть значення виразу:

2,8 : 0,7 + 2,4.

 а)  –1,6;      
 б)  7,4;     
 в)  –7,4;      
 г)  1,6.

 3. Знайдіть значення виразу:

(–1,8 + 0,4) : 0,01.

 а)  –14;        
 б)  –220;     
 в)  –140;      
 г)  –22.

 4. Обчисліть значення виразу:

4,2 : (0,6) + 1,2.

 а)  –5,8;      
 б)  1,9;     
 в)  –1,9;      
 г)  5,8.

 5. Обчисліть значення виразу:

(–2,16 – 4,24) : (–16).

 а)  –4;         
 б)  4;     
 в)  –0,4;      
 г)  0,4.

 6. Обчисліть значення виразу:

(1,2 – 2,9) : (–1,7).

 а)  –1;        
 б)  1;     
 в)  –10;      
 г)  10.

 7. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
частка числа

9,5

та суми чисел

6  і  –7,9.

 а)  –5;      
 б7;     
 в5;        
 г–7.

 8.  Складіть числовий вираз і знайдіть його значення
частка добутку чисел 

–16  і  –1,5

та числа 

0,8.

 а3;        
 б–30;     
 в–3;      
 г)  30.

 9. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
різниця частки чисел 

6,8  і  0,2 

та добутку чисел 

8  і  12.

 а126;        
 б–60;     
 в)  –126;      
 г60.

10. Знайдіть значення виразу:

|–71/3| : 11/15 – 4,2.

 а)  –14,2;      
 б)  5,8;      
 в)  14,2;        
 г)  –5,8.

11. Обчисліть значення виразу:

4/39 : (0,2 – 7/× 3/7).

 а)  –1/3;      
 б10/13;     
 в1/3;        
 г)  –10/13.

12. Знайдіть значення виразу:

0,5× |–14,2| + 1/2 : |–0,1|.

 а)  12,1;        
 б)  –2,1;     
 в)  –12,1;      
 г)  2,1.

Завдання до уроку 19

Комментариев нет:

Отправить комментарий