Уроки математики и физики (RU + UA)

четверг, 13 августа 2015 г.

Завдання 1. Нескінченні періодичні десяткові дроби

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Нескінченні періодичні десяткові дроби

 1. Зобразити звичайні дроби у вигляді десяткових періодичних дробів:

1/3,  1/6,  7/11.

 а)  0,(3),  0,1(6),  0,(63);     
 б)  0,(3),  0,1(6),  0,(63);
 в)  0,(3),  0,1(6),  0,(63);       
 г)  0,(3),  0,1(6),  0,(63).

 2. Зобразити звичайні дроби у вигляді десяткових періодичних дробів:

12/37,  57/225.

 а)  0,(324),  0,25(3);     
 б0,3(24),  0,25(3);
 в0,(324),  0,2(53);       
 г0,3(24),  0,2(53).

 3. Якому з даннях проміжок належить число ? 

5/11.

 а)  (0,3 – 0,4);   
 б)  (0,4 – 0,5);
 в)  (0,5 – 0,6);   
 г)  (0,6 – 0,7). 

 4. Скінченним чи нескінченним десятковим дробом запишеться такий звичайний дріб:

3/7,  1/9,  5/6.

 аскінченним;
 б)  нескінченним;
 ввизначити неможливо.

 5. Скінченним чи нескінченним десятковим дробом запишеться такий звичайний дріб:

7/16,  8/25,  3/6.

 а)  скінченним;
 бнескінченним;
 ввизначити неможливо.

 6. Порівняти числа:

0,(2)  і   2/9.       

 а)  0,(2) 2/9;     
 б)  0,(2) 2/9;
 в)  0,(2) = 2/9;
 гвизначити неможливо.

 7. Порівняти числа:

0,(32)  і  0,321.

 авизначити неможливо;
 б)  0,(32) > 0,321;
 в)  0,(32) < 0,321;                      
 г)  0,(32) = 0,321.

 8. Порівняти числа:

0,11(12)  і  0,1112.

 а)  0,11(12) = 0,1112;
 б)  0,11(12) < 0,1112;
 ввизначити неможливо;
 г)  0,11(12) > 0,1112.

 9. Порівняти дроби:       

2/9  і  5/21.

 а)  2/< 5/21;      
 б2/= 5/21;
 в2/> 5/21;     
 г)   порівняти неможливо.

10. Порівняти дроби:      

0,4  і   1/3.

 а)  порівняти неможливо;
 б)  0,4 < 1/3;
 в)  0,4 > 1/3;
 г)  0,4 = 1/3.

11. Яке з даних чисел можна записати  у вигляді скінченного десяткового  дробу ?

 а1/6;      
 б1/7;    
 в1/9;      
 г1/8.

12. Зобразити десяткові дроби в порядку зменшення:

2/3,  0,4,  2/51/219/30.    

 а2/5,  0,4,  1/22/319/30;
 б)  2/319/301/2,  0,4,  2/5;
 в)   0,4,  19/301/22/32/5;
 г2/519/301/22/3,  0,4.

Завдання до уроку 20

Комментариев нет:

Отправить комментарий