Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 21 октября 2015 г.

Завдання 3. Найбільший спільний дільник (НСД)

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

НАЙБІЛЬШІЙ СПІЛЬНИЙ ДІЛЬНИК (НСД)

або

ВИДЕО УРОК

 1. У  5-му класі роздали порівну учням  93  зошити і  62  олівці. Скільки учнів у класі ?  

 а)  33;      
 б)  24;     
 в)  31;      
 г)  36.

 2. Між учнями шостого класу поділили порівну  155  зошитів і  62 ручки.  

 а)  24;      
 б)  31;     
 в)  26;      
 г)  27.

 3. Із  42  тюльпанів і  63  нарцисів склали букети, розподіливши квіти в букети порівну. Скільки дістали букетів ?  

 а)  28;      
 б)  19;     
 в)  21;      
 г)  23.

 4. На полудень дітям групи роздали порівну  54  груші і  81  цукерку. Скільки було дітей у групі ?

 а)  21;      
 б)  31;     
 в)  27;      
 г)  23.

 5. Яку найбільшу кількість однакових подарунків можна скласти з  90  мандаринів, 405  цукерок і  135  пряників, якщо потрібно використати всі мандарини, цукерки і пряники ?

 а)  45;      
 б)  55;     
 в)  35;      
 г)  40.

 6. Між усіма учнями класу розділили порівну  58  зошитів у лінійку і  87  зошитів у клітинку. Скільки учнів у класі ? Скільки зошитів у лінійку і скільки у клітинку отримав кожен учень ?   

 а)  29 учнів,  3 зошити у лінійку,  2 – у клітинку;
 б)  27 учнів,  2 зошити у лінійку,  3 – у клітинку;
 в)  29 учнів,  2 зошити у лінійку,  3 – у клітинку;
 г)  29 учнів,  3 зошити у лінійку,  1 – у клітинку.

 7. З  26  білих і  39  червоних троянд склали букети, розподіливши квіти в букети порівну. Скільки вийшло букетів ?

 а)  11;      
 б)  12;     
 в)  13;      
 г)  16.

 8. Для подарунків придбали  96  шоколадок, 72  апельсини і  84  банани. Яку найбільшу кількість однакових подарунків можна з них скласти, використавши всі ці продукти ?

 а)  8;        
 б)  16;     
 в)  14;      
 г)  12.

 9. У кожному букету має бути  2  червоні і  3  білі троянди. Яку найбільшу кількість таких букетів можна скласти з  40  червоних і  50  білих троянд ? 

 а)  18;      
 б)  17;      
 в)  16;      
 г)  15.

10. Треба розбити на групи  54  шестикласники і  45  п’ятикласників так, щоб в усіх групах була однакова кількість шестикласників і однакова кількість п’ятикласників. Яку найменшу кількість учнів може мати одна така група ?

 а)  9;        
 б)  12;     
 в)  14;      
 г)  11.

11. На автомобілі навантажили  96  контейнерів з картоплею і  64  контейнери з капустою. Скільки було автомобілів, якщо відомо, що їх не менше ніж  20  і на кожному автомобілі кількість контейнерів з картоплею дорівнювала кількості контейнерів з капустою ?     

 а)  21;      
 б)  34;     
 в)  32;      
 г)  25.

12.  Між шкільними бібліотеками поділили  92  тлумачних  і  138  орфографічних словників української мови. Скільки було шкіл, якщо відомо, що їх не менше ніж  25  і кожна школа отримала однакову кількість словників кожного виду ?

 а)  48;      
 б)  46;     
 в)  33;      
 г)  36.

Завдання до уроку 11

Комментариев нет:

Отправить комментарий