Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 6 июля 2016 г.

Завдання 2. Застосування правил визначення невідомого множника для розв'язання задач

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Застосування правил визначення невідомого множника для розв'язання задач

 1. У трьох ящиках було  75 кг  апельсинів. У другому ящику апельсинів було в  4  рази більше, ніж у першому, а у третьому – на  3 кг  менше, ніж у першому. Скільки кілограмів апельсинів було в першому ящику ?

 а)  52 кг;         
 б)  56 кг;
 в)  48 кг;         
 г)  58 кг.

 2. У Петра і Василя було порівну грошей. Коли Петро витратив на купівлю книжок  44 грн, а Василь – 20 грн, то у Василя залишилось грошей у  5  разів більше, ніж у Петра. Скільки грошей було в кожного з них спочатку ?

 а49 грн;      
 б52 грн;      
 в)  50 грн;      
 г48 грн.

 3. Три брата зібрали  88 кг  яблук. Старший зібрав у  3  рази більше, ніж молодший, а середній – на  13 кг  більше, ніж молодший. Скільки кілограмів яблук зібрав молодший брат ?

 а14 кг;      
 б13 кг;      
 в17 кг;      
 г)  15 кг.

 4. На клумбі ростуть тюльпани й айстри, до того ж тюльпани становлять  52%  усіх квітів. Айстр на клумбі росте на  80  менше, ніж тюльпанів. Скільки квіток росте на клумбі ?

 а)  2000;      
 б)  2400;      
 в)  1800;      
 г)  2600.

 5. За три дні Михайлик розв'язав  37  математичних задач. За другий день він розв'язав у  2  рази більше задач, ніж за перший, а за третій – на  5  задач більше, ніж за перший. Скільки задач розв'язав Михайлик першого дня ?

 а)  9;      
 б)  6;      
 в)  8;      
 г)  12.

 6. У двох контейнерах було порівну яблук. Коли з першого контейнера взяли  13 кг  яблук, а з другого – 31 кг, то в другому контейнері залишилось у  3  рази менше яблук, ніж у першому. Скільки яблук було в кожному контейнері спочатку ?

 а)  40 кг;      
 б36 кг;      
 в44 кг;      
 г38 кг.

 7. Марічка придбала підручник, іграшку та цукерки, заплативши за всю покупку  61 грн. Іграшка коштувала в  6  разів більше, ніж цукерки, а підручник – на  3 грн  менше, ніж цукерки. Скільки гривень коштували цукерки ?

 а6 грн;      
 б9 грн;      
 в10 грн;      
 г)  8 грн.

 8. На двох полицях стояло порівну книжок. Коли з першої полиці взяли  3  книжки, а з другої – 14, то на першій полиці залишилось у  2  рази більше книжок, ніж на другій. Скільки книжок було на кожній полиці спочатку ?

 а27;      
 б22;      
 в)  25;      
 г26.

 9. В першому ящику було у  4  рази більше яблук, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли  10 кг  яблук, а у другий поклали ще  8 кг, то в обох ящиках яблук стало порівну. Скільки кілограмів яблук було в кожному ящику спочатку ?

 а26 кг,  8 кг;      
 б)  24 кг,  6 кг;
 в23 кг,  7 кг;       
 г)  25 кг,  10 кг.

10. В одному вагоні електропоїзда їхало пасажирів у  3  рази більше, ніж у другому. Коли з першого вагона вийшло  28 пасажирів, а з другого – 4  пасажири, то в обох вагонах пасажирів стало порівну. Скільки пасажирів було в кожному вагоні спочатку ?

 а)  36,  12;      
 б39,  13;      
 в33,  11;      
 г42,  14.

11. В одній діжці було у  5  разів більше води, ніж у другій. Коли у першу діжку долили  10 л  води, а у другу – 58 л, то в обох діжках води стало порівну. Скільки літрів води було в кожній діжці спочатку ?

 а55 л,  11 л;      
 б)  60 л,  12 л;
 в50 л,  10 л;       
 г65 л,  13 л.

12. У Василька було у  7  разів більше марок, ніж у Петрика. Коли Василько подарував Петрику  45  своїх марок, то в обох хлопчиків марок стало порівну. Скільки марок було в кожного хлопчика спочатку ?

 а98,  14;      
 б112,  16;      
 в84,  12;      
 г)  105,  15.

Завдання до уроку 4

Комментариев нет:

Отправить комментарий