Уроки математики и физики (RU + UA)

пятница, 23 июня 2017 г.

Завдання 2. Графік прямої пропорціональності

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Графік прямої пропорціональності

 1. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 3х.

При якому  х  значення  у  рівно
0 ?

 а)  2;      
 б)  0;     
 в)  1;      
 г)  3.

 2. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 3х.

При яких значеннях  х  змінна  у  набуває позитивних значень ?

 а)  (0; ∞);      
 б)  (0; ∞];     
 в)  [0; ∞];     
 г)  [0; ∞).

 3. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 3х.

При яких значеннях  х  змінна  у  набуває негативних значень ?

 а)  (–∞; 0];      
 б)  [–∞; 0);     
 в)  (–∞; 0);      
 г)  [–∞; 0].

 4. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = –0,5х.

Яке значення  у  відповідає

х = –2 ?

 а2;        
 б)  –1;     
 в)  –2;      
 г)  1.

 5. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = –0,5х.

Яке значення  у  відповідає

х = 0 ?

 а3;      
 б)  0;     
 в1;      
 г2.

 6. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = –0,5х.

Яке значення  у  відповідає

х = 4 ?

 а)  –4;      
 б2;     
 в)  –2;      
 г4.

 7. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = –0,5х.

Чи існує таке значення  х, при якому

у = –100 ?

Вичисліть його

 а)  200;        
 б)  –20;     
 в200;        
 г)  –200.

 8. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = –0,5х.

Як змінюються значення  у  із зростанням  х ?

 а)  ;      
 бзростають;     
 в)  ;      
 г)  зменшуються.

 9. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 2х.

Знайдіть  f (2).

 а1;      
 б2;     
 в)  4;      
 г8.

10. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 2х.

Знайдіть  f (2,5).

 а)  5;      
 б0,5;     
 в4;      
 г2.

11. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 2х.

Знайдіть  f (3).

 а3;      
 б)  6;     
 в2;      
 г9.

12. Побудуйте графік функції, заданої формулою

у = 2х.

Знайдіть  f (4).

 а2;        
 б6;     
 в10;      
 г)  8.

Завдання до уроку 20

Комментариев нет:

Отправить комментарий