Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 1 апреля 2015 г.

Завдання 1. Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником

 1. Знайдіть значення виразу:

(–0,01)-2.

 а)  10000;        
 б)  –1000;     
 в)  –10000;      
 г)  1000.

 2. Знайдіть значення виразу:

(–0,2)-1.

 а)  2;        
 б)  5;     
 в)  –2;      
 г)  5.

 3. Знайдіть значення виразу:

(–0,4)-2.

 а)  2,5;        
 б)  –6,25;     
 в)  –2,5;      
 г)  6,25.

 4. Знайдіть значення виразу:

(–0,25)-3.

 а)  0,01;        
 б5;     
 в)  –0,01;      
 г)  5.             

 5. Знайдіть значення виразу:

(–0,1)-3.

 а1000;        
 б–100;     
 в)  –1000;      
 г100.

 6. Знайдіть значення виразу:

(–1,7)0.

 а1,7;        
 б–1;     
 в–1,7;      
 г)  1.

 7. Знайдіть значення виразу:

(–0,2)-2.

 а–2,5;      
 б)  25;     
 в2,5;        
 г)  –25.

 8. Знайдіть значення виразу:

(–5,8)0 – (–0,5)-2.

 а)  3;        
 б)  –5;     
 в)  –3;      
 г)  5.

 9. Знайдіть значення виразу:

(–13/5)-2.

 а)  –214/25;      
 б)  25/64;     
 в214/25;         
 г25/64.

10. Знайдіть значення виразу:

(–3)-2 × (11/3)-3.

 а)  3/64;      
 б)  211/3;    
 в)  –3/64;     
 г)  –211/3.

11. Знайдіть значення виразу:

(–1,43)-2.
12. Знайдіть значення виразу:

(21/8)-1

 а8/17;        
 б)  –21/8;     
 в)  –8/17;      
 г)  21/8.

Завдання до уроку 24

Комментариев нет:

Отправить комментарий