Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 1 апреля 2015 г.

Завдання 2. Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником

 1. Піднести до степеня задане число:

(2/3)-2.                                          

 а4/9;      
 б)  21/4;     
 в4/9;        
 г–21/4.

 2. Піднести до степеня задане число:

(31/2)-2.                                         

 а)  4/49;        
 б121/4;     
 в4/49;      
 г–121/4.

 3. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

81/16.                                     

 а)  (3/2)-4;         
 б)  (2/3)-4;
 в)  –(3/2)-4;       
 г)  –(2/3)-4.

 4. Піднести до степеня задане число:

(–3/4)-2.                                         

 а)  –17/9;      
 б9/16;     
 в)  17/9;        
 г9/16.

 5. Піднести до степеня задане число:

(–3/2)-4.                                         

 а)  16/81;        
 б)  51/16;     
 в)  –16/81;      
 г)  –51/16.

 6. Піднести до степеня задане число:

(–5/12)-1.                                         

 а5/12;        
 б)  –2,4;     
 в)  –5/12;      
 г)  2,4.

 7. Піднести до степеня задане число:

(–2/9)-2.                                         

 а4/81;        
 б)  –201/4;     
 в)  –4/81;      
 г)  201/4.

 8. Піднести до степеня задане число:

(–9/13)-1.                                         

 а)  –9/13;      
 б13/9;     
 в9/13;        
 г)  –13/9.

 9. Піднести до степеня задане число:

(–2/5)-5.
10. Піднести до степеня задане число:

(–11/2)-2.                                        

 а)  4/9;        
 б)  –21/4;     
 в)  –4/9;      
 г)  21/4.

11. Піднести до степеня задане число:

(–12/3)-4.                                         

 а)  81/625;        
 б)  –758/81;     
 в)  –81/625;      
 г)  758/81.

12. Піднести до степеня задане число:

(–51/2)-2.                                         

 а)  –4/121;      
 б)  301/4;     
 в)  4/121;        
 г)  –301/4.

Завдання до уроку 24

Комментариев нет:

Отправить комментарий