Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 3 июня 2015 г.

Задание 3. Цілі числа

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Цілі числа

 1. Назвати число, протилежне  0.

 а0;        
 б)  немає числа;     
 в)  10;      
 г)  1.

 2. Запишіть усі натуральні числа, що менші ніж  6, і числа, їм протилежні.

 а)  6,  5,  4,  3,  2,  1,  –1,  –2,  3,  –4,  –5;     
 б)  5,  4,  3,  2,  1,  –1,  –2,  3,  –4,  –5,  –6;     
 в)  5,  4,  3,  2,  1,  0,  –1,  –2,  3,  –4,  –5;     
 г)  5,  4,  3,  2,  1,  –1,  –2,  3,  –4,  –5.

 3. Коли точку  В(2)  перемістити вліво на  7  одиниць, вона перейде у точку  С, а коли перемістити вправо на  3  одиниці, перейде у точку  D. Знайдіть координати точок  С  і  D.

 а)  С(–5),  D(–3);     
 бС(–3),  D(–5);      
 вС(9),  D(12);       
 гС(5),  D(3).

 4. Побудувати вісь часу, вважаючи, що одна клітинка відповідає одному століттю. Знайти, скільки часу минуло з початку  VI ст. до нашої ери до початку  XX ст. нашої ери.

 а)  250 років;     
 б)  2500 років;     
 в)  2600 років;     
 г)  260 років.

 5. Знайти довжину відрізка, якій сполучає точки:

а  і  –а.

 а)  4а;      
 ба;     
 в)  2а;      
 г)  0.

 6. Знайти довжину відрізка, якій сполучає точки:

а  і  0.

 а)  а;      
 б)  2а;     
 в)  0;      
 г)  –а.

 7. Знайти довжину відрізка, якій сполучає точки:

а  і  –2а.

 аа;      
 б)  2а;     
 в)  0;      
 г)  3а.

 8. Знайти вік звичайних дробів, які виникли в Єгипті за  1700  років до нашої ери (з точністю до століття).

 а)  3800 років;     
 б)  3700 років;     
 в)  3717 років;     
 г)  3600 років.

 9. Електровоз пройшов в одному напрямі  150 км, а потім в протилежному  120 км. Скільки кілометрів пройшов електровоз ? Яка відстань від нього до станції відправлення ?

 а)  270 км,  30 км;       
 б)  30 км,  270 км;     
 в)  270 км,  270 км;     
 г)  30 км,  30 км.

10. При якій температурі тепліше на вулиці, коли  t = –20ºС  чи коли  t = –2ºС ?

 а–20ºС;      
 б)  ;     
 в)  –2ºС;       
 г)  .

11. Одна подія відбулась у  V ст. до нашої ери, а друга у  IX ст. тієї ж ери. Яка з них відбулася раніше ?

 а)  ;      
 б)  у  IX ст.;     
 в)  ;      
 гу  V ст.

12. Поставити знак нерівності між числами:

–6  і  –1.

 а–6 –1;     
 б–6 ˃ –1;     
 в–6 –1;     
 г)  –6 < –1.

Завдання до уроку 1

Комментариев нет:

Отправить комментарий