Уроки математики и физики (RU + UA)

вторник, 14 июля 2015 г.

Завдання 2. Степінь цілого відмінного числа з цілим показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь цілого відмінного числа з цілим показником

 1. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

1/8.        

 а)  2-3;           
 б)  (–2)3;     
 в)  (–2)-3;      
 г)  23.

 2. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

1/27.                

 а)  (–3)-3;      
 б)  33;     
 в3-3;          
 г)  (–3)3.

 3. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

1/81.                 

 а34;             
 б)  –(–3)-4;     
 в)  –(–3)4;      
 г)  3-4.

 4. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

1/144.                        

 а122;            
 б12-2;     
 в)  –(–12)2;      
 г)  –(–12)-2.

 5. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

1/256.                 

 а)  –(–4)4;      
 б)  –(–4)-4;     
 в44;             
 г4-4.

 6. Знайти значення числового виразу:

34 × (–3)-6.

 а3;      
 б)  1/9;     
 в)  3;        
 г1/9.

 7. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

–0,1.

 а)  (–10)-1;      
 б(–10)1;     
 в10-1;           
 г101.

 8. Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним показником:

–0,0001.

 а10-4;             
 б)  –(–10)4;     
 в)  –(–10)-4;      
 г104.

 9. Знайти значення числового виразу:

512 × 54 × (–5)-13.

 а)  25;        
 б)  –125;     
 в)  –25;      
 г)  125.

10. Знайти значення числового виразу:

75 × 712 × (–7)-14.

 а)  343;        
 б)  –49;     
 в)  –343;      
 г)  49.

11. Обчисліть:

(–2)-3 × (–2)5.

 а)  –2;      
 б)  4;     
 в)  2;        
 г)  –4.

12. Знайдіть значення виразу:

(–2)-2 + 4 – 30.

 а11/4;      
 б)  31/4;     
 в)  11/4;        
 г31/4.

Завдання до уроку 11

Комментариев нет:

Отправить комментарий