Уроки математики и физики (RU + UA)

вторник, 14 июля 2015 г.

Завдання 3. Степінь цілого відмінного числа з цілим показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь цілого відмінного числа з цілим показником

 1. Знайти значення числового виразу:

1415 × 2-13 × (–7)-14.

 а)  –28;      
 б)  14;     
 в)  28;        
 г)  –14.

 2. Знайти значення числового виразу:

96 × 43 × (–27)-4 × (–2)-5.

 а6;        
 б)  –2;     
 в)  –6;      
 г2.

 3. Знайти значення числового виразу:

35 × 58 × (–15)-7 × (–2)-2.

 а)  5/18;      
 б)  5/36;     
 в)   5/18;        
 г)  5/36.

 4. Знайти значення числового виразу:

405 × 2-12 × (–5)-4.

 а)  40;        
 б)  –20;     
 в)  –40;      
 г20.

 5. Знайти значення числового виразу:

254 × 12510 × (–5)-37.

 а1;        
 б)  –5;     
 в)  –1;      
 г5.

 6. Знайти значення числового виразу:

37 × 117 × (–33)-6.

 а1;        
 б)  –33;     
 в)  –1;      
 г)  33.

 7. Знайти значення числового виразу:

612 × (63)5 × (–65)-4 × (–6)-4.

 а)  216;        
 б36;     
 в)  –216;      
 г)  –36.

 8. Знайти значення числового виразу:

286 × (–7)-5 × (–4)-5.

 а)  –28;      
 б49;     
 в)  28;        
 г)  –49.

 9. Знайти значення числового виразу:

(2 × 722 – 13 × 721) × (–49)-10.

 а49;      
 б)  7;     
 в)  49;        
 г7.

10. Знайти значення числового виразу:

(7 × 278 – 9 × 277) × (–16)-19.

 а1;      
 б)  10;     
 в)  1;        
 г)  –10.

11. Знайти значення числового виразу:

(5 × 213 × 411– 169) × (3-1 × (2)-11)-3.

 а)  4;      
 б)  8;     
 в)  4;        
 г8.

12. Обчисліть значення виразу:

(2 × 322 – 5 × 321) × (–9)-10.

 а)  2;        
 б)  3;     
 в)  27;      
 г)  9.

Завдання до уроку 11

Комментариев нет:

Отправить комментарий