Уроки математики и физики (RU + UA)

вторник, 14 марта 2017 г.

Завдання 2. Множини

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Множини

 1. В якому випадку на малюнку подано множину  А B, якщо

А = [–10; 1], В = [–5; 3] ?
 2. В якому випадку на малюнку подано множину  А B, якщо

А = [–10; 1], В = [–5; 3] ?
 3. Яке з висловлень відносно множин  А, В, С  хибне, якщо

А = {–1; 0; 1; 2; 3;}, В = {0; 1}, С = {2; 3} ?

 амножина А є об’єднанням множин В і С;     
 бмножина С є підмножиною множини А;     
 в)  перерізом множин В і С є порожня множина;     
 гмножина В є підмножиною множини А.

 4. На малюнку круг меншого діаметра зображає множину  А, круг більшого діаметра – множину  В. Якому із зображень відповідає висловлення

А B = В ?
 5. Закінчіть записи:

А = {–10; –9; –8; –7;}, В = {–7; –6; –5}, С = {–7}.
А B

 а)  [10; –5];     
 б[10; –7];     
 в[7; –5];     
 г[10; –6].

 6. Закінчіть записи:

А = {–10; –9; –8; –7;}, В = {–7; –6; –5}, С = {–7}.
А B

 а–6;        
 б–5;     
 в–10;      
 г)  –7.

 7. Закінчіть записи:

А = {–10; –9; –8; –7;}, В = {–7; –6; –5}, С = {–7}.
А С

 а[8; –7];     
 б)  [10; –7];    
 в[9; –7];     
 г[7; –7].

 8. Закінчіть записи:

А = {–10; –9; –8; –7;}, В = {–7; –6; –5}, С = {–7}.
А С

 а–9;      
 б–10;     
 в)  –7;      
 г–8.

 9. Нехай  А – множина цифр числа  2342. Чи є множина цифр числа х  підмножиною множини  А, якщо:

х = 43 ?

 а)  так;      
 б)  ;     
 вні;          
 г)  .

10. Нехай  А – множина цифр числа  2342. Чи є множина цифр числа х  підмножиною множини  А, якщо:

х = 321 ?

 атак;      
 б)  ;     
 в)  ні;          
 г)  .

11. Знайдіть перетин множини  А  і  В, якщо  А – множина цифр числа  66 790, В – множина цифр числа  40 075.

 а)  0;      
 б)  0,  6;     
 в)  7;      
 г)  0,  7.

12. Знайдіть перетин множини  А  і  В, якщо  А – множина дільників числа  24, В – множина чисел, кратних числу  6.  

 а12,  24;         
 б)  6, 12,  24;      
 в3, 12,  24;      
 г6, 12,  18.

Завдання до уроку 4

Комментариев нет:

Отправить комментарий