Уроки математики и физики (RU + UA)

воскресенье, 3 ноября 2019 г.

Завдання 3. Властивості числових нерівностей

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

ВЛАСТИВОСТІ ЧИСЛОВИХ НЕРІВНОСТЕЙ

або

ВИДЕО УРОК

 1. Відомо, що  m > n. Яке з нерівностей правильна ?

 а)  –m > –n;     
 б)  5n > 5m;     
 в)  4m < 4n;    
 г)  4m < 4n.

 2. Відомо, що  a > b. Яке з нерівностей є хибною ?

 а 0,4a > 0,4b;         
 б)  a + 0,4 > b + 0,4;  
 в)  a 0,4 > b 0,4;      
 г)  0,4a > 0,4b.

 3. Відомо, що  a > b. Яке з нерівностей є хибною ?

 а)  a + 7 > b + 7;     
 б –7а > –7b;
 в)  а : 7 > b : 7;        
 г)  –7а < –7b.

 4. Відомо, що

a, b, c, d

– позитивні числа, причому

a ˃ b, c ˃ a, d < b.

Розташуйте в порядку зростання числа
 5. Оцініть периметр  Р  квадрата зі стороною  а см, якщо     

1,2 < а < 1,8.

 а)  2,4 < Р < 3,6;      
 б)  4,8 < Р < 7,2;     
 в)  3,6 < Р < 5,4;       
 г)  1,8 < Р < 2,7.

 6. Який знак числа  а, якщо відомо, що:

–12а ˃ –2а ?

 а)  ;      
 б)  +;      
 в)  ;      
 г .

 7. Яке з нерівностей є правильною, якщо  х < у ?

 а)  х – 3 > у – 3;     
 б)  –3х > –3у; 
 в)  х : 3 > у : 3;       
 г)  3х > 3у.

 8. Оцініть значення виразу  4а – 1, якщо 

1 < а < 5.

 а)  4 < 4а – 1 < 20;      
 б)  3 < 4а – 1 < 19;
 в)  –19 < 4а – 1 < –3;     
 г)  0 < 4а – 1 < 4.

 9. Довжина сторони рівностороннього трикутника дорівнює  а дм. Оцініть значення його периметра  Р, якщо

4 < а < 7.

 а)  8 < Р < 14;      
 б)  16 < Р < 28;
 в)  16 < Р < 49;         
 г)  12 < Р < 21.

10. Відомо, що  1 < x < 3. Яке з нерівностей є правильною ?

 а)  3 ≤ 3x 1 ≤ 7;      
 б)  2 < 3 x 1 < 8;
 в)  1 < 3х 1 < 7;      
 г)  2 ≤ 3x 1 ≤ 6.

11. Відомо, що  9 < x < 6. Оцініть значення виразу                                      

1/3  х + 2.

 а)  1 < 1/3 х + 2 < 4;      
 б)  3 < 1/3 х + 2 < 2;
 в)  0 < 1/3 х + 2 < 4;          
 г)  1 < 1/3 х + 2 < 2.

12. Відомо, що  a < b. Яка з нерівностей є істинна ?

 а)  7a ˃ 7b;        
 б)  a + 7 > b + 7;  
 в)  7а < –7b;     
 г)  a : 7 > b : 7.

Завдання до уроку 2

Комментариев нет:

Отправить комментарий