Уроки математики и физики (RU + UA)

среда, 20 июля 2022 г.

Завдання 2. Побудова графіків тригонометричних функцій методом геометричних перетворень

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

ПОБУДОВА ГРАФІКІВ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ МЕТОДОМ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ

або

ВІДЕО УРОКОМ

На малюнку зображено чотири графіки.

 1. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = 5 – соs2 x.

 асинім;

 бчорним;

 взеленим;

 г)  помаранчевим.

 2. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = 5 – 2 соs2 x.

 асинім;

 бчорним;

 в)  зеленим;

 гпомаранчевим.

 3. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = соs x.

 а)  синім;

 бчорним;

 взеленим;

 гпомаранчевим.

 4. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = 2 соs2 x.

 асинім;

 б)  чорним;

 взеленим;

 гпомаранчевим.

На малюнку зображено чотири графіки.
 5. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = –2 sin(xπ/3).

 а)  синім;

 бчорним;

 взеленим;

 гпомаранчевим.

 6. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = –sin(xπ/3) + 1.

 асинім;

 б)  чорним;

 взеленим;

 гпомаранчевим.

 7. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = –sin x.

 асинім;

 бчорним;

 в)  зеленим;

 гпомаранчевим.

 8. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = –2 sin(xπ/3) + 1.

 асинім;

 бчорним;

 взеленим;

 г)  помаранчевим.

На малюнку зображено чотири графіки.
 9. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = 3 sin (x + π/3).

 асинім;

 бчорним;

 в)  зеленим;

 гпомаранчевим.

10. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = sin (x + π/3).

 асинім;

 бчорним;

 взеленим;

 г)  помаранчевим.

11. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = sin x.

 асинім;

 б)  чорним;

 взеленим;

 гпомаранчевим.

12. Визначте, яким кольором намальовано графік функції:

f(x) = 3 sin (x + π/3) + 1.

 а)  синім;

 бчорним;

 взеленим;

 гпомаранчевим.

Завдання до уроку 31.

Комментариев нет:

Отправить комментарий