Уроки математики и физики (RU + UA)

воскресенье, 17 сентября 2023 г.

Завдання 4. Графік функції у = aх2 + bx + c

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Графік функції  у = aх2 + bx + c

 1. Побудуйте графік функції:

у = х2 + 6х.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції.

 а)

проміжок зростання функції (–; 3];

 б)

проміжок зростання функції (–∞; 3];

 в)

проміжок зростання функції[–3; +);

 г)
проміжок зростання функції (–∞; –2].

 2. Побудуйте графік функції:

у = –х2 + 6х – 8.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції.

 а)
проміжок зростання функції – (–; 3];

 б)
проміжок зростання функції[–3; +);

 в)

проміжок зростання функції(–∞; 3];

 г)
проміжок зростання функції (–∞; –2].

 3. Побудуйте графік функції:

у = х2 – 6|х| + 5.

 а);

 б);

 в);

 г).

 4. Побудуйте графік функції:

у = х2 + 2х – 3.

Користуючись графіком, найдіть при яких значеннях  х  функція набуває додатних значень.

 а)
функція набуває додатних значень при

х (–∞; 1) (3; +);

 б)

функція набуває додатних значень при

х (–∞; –3) (1; +);

 в)
функція набуває додатних значень при

х (2; 4); 

 г)
функція набуває додатних значень при

х (–∞; 5) (1; +∞).

 5. Побудуйте графік функції:

у = 6хх2.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції.

 а)
проміжок зростання функції (–∞; –2];

б)
проміжок зростання функції – (–; 3];

 в)

проміжок зростання функції[–3; +);

 г)
проміжок зростання функції (–∞; 3].

 6. Побудуйте графік функції:

у = х2 – 2х – 3.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок спадання функції;

 а)
проміжок спадання функції (–∞; 3];

 б)
проміжок спадання функції (–∞; 1];

 в)
проміжок спадання функції (–∞; –2];

 г)
проміжок спадання функції (–∞; 1].

 7. Побудуйте графік функції:

у = х2 – 6х + 5.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок спадання функції.

 а)
проміжок спадання функції х (–∞; 3];

 б)

проміжок спадання функції (–∞; 1];

 в)
проміжок спадання функції – (–∞; –2];

 г)
проміжок спадання функції – (–∞; 1].

 8. Побудуйте графік функції:

у = х2 – 4х + 3.

Користуючись графіком, знайдіть область значень функції;

 а)
область значень функції [–1; +);

б)

область значень функції [–4; +),

 в)
область значень функції [–1; +);

г)

область значень функції [–4; +).

 9. Побудуйте графік функції:

у = х2 – 2х – 8.

Користуючись графіком, знайдіть область значень функції;

 а)
область значень функції [–9; +),

 б)
область значень функції [–9; +);

 в)
область значень функції (–; 9);

 г)
область значень функції [1; +).

10. Побудуйте графік функції:

у = –х2 – 4х + 5.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції.

а)
проміжок зростання функції – (–; 3];

 б)

проміжок зростання функції[–3; +);

в)

проміжок зростання функції (–∞; –2];

 г)
проміжок зростання функції (–∞; 3].

11. Побудуйте графік функції:

у = х2 – 2х – 4.

Користуючись графіком, знайдіть проміжок спадання функції.

 а)
проміжок спадання функції (–∞; –2];

 б)
проміжок спадання функції (–∞; 1];

в)

проміжок спадання функції (–∞; 3];

 г)
проміжок спадання функції (–∞; 1].

12.  Побудуйте графік функції:

у = х2 + 4х – 5.

Користуючись графіком, найдіть при яких значеннях  х  функція набуває додатних значень.

 а)
функція набуває додатних значень при

х (–∞; 1) (3; +);

 б)
функція набуває додатних значень при

х (–∞; –3) (1; +);

 в)
функція набуває додатних значень при

х (2; 4); 

 г)
функція набуває додатних значень при

х (–∞; 5) (1; +∞).

Завдання до уроку 27

Комментариев нет:

Отправить комментарий