Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Графік функції у = aх2 + bx + c
1. Побудуйте графік функції:
у = х2 + 6х.
Користуючись графіком,
знайдіть проміжок зростання функції.
проміжок
зростання функції –
(–∞; 3];
проміжок
зростання функції – [–3; +∞);
г)
проміжок
зростання функції – (–∞; –2].
2.
Побудуйте
графік функції:
у = –х2 + 6х – 8.
Користуючись графіком,
знайдіть проміжок зростання функції.
а)
проміжок
зростання функції – (–∞;
3];
б)
проміжок
зростання функції – [–3; +∞);
проміжок
зростання функції – (–∞; 3];
г)
проміжок
зростання функції – (–∞; –2].
3.
Побудуйте
графік функції:
у = х2 – 6|х| + 5.
4. Побудуйте графік
функції:
у
= х2 + 2х – 3.
Користуючись графіком, найдіть при яких значеннях х функція набуває додатних значень.
а)
функція
набуває додатних значень при
х
∈ (–∞; 1) ∪ (3; +∞);
х
∈ (–∞; –3) ∪ (1; +∞);
в)
функція
набуває додатних значень при
х
∈ (2; 4);
г)
функція
набуває додатних значень при
х
∈ (–∞; –5) ∪
(1; +∞).
5. Побудуйте графік
функції:
у = 6х – х2.
Користуючись графіком,
знайдіть проміжок зростання функції.
а)
проміжок
зростання функції – (–∞; –2];
б)
проміжок
зростання функції – (–∞;
3];
г)
проміжок
зростання функції – (–∞; 3].
6. Побудуйте графік
функції:
у = х2 – 2х – 3.
Користуючись графіком,
знайдіть проміжок спадання функції;
а)
проміжок
спадання функції – (–∞; 3];
б)
проміжок
спадання функції – (–∞; 1];
в)
проміжок
спадання функції –
(–∞; –2];
г)
проміжок
спадання функції –
(–∞; 1].
7. Побудуйте графік
функції:
у = х2 – 6х + 5.
Користуючись графіком, знайдіть проміжок спадання функції.
а)
проміжок
спадання функції х –
(–∞; 3];
в)
проміжок
спадання функції – (–∞;
–2];
г)
проміжок
спадання функції –
(–∞; 1].
8. Побудуйте
графік функції:
у = х2 – 4х + 3.
Користуючись графіком,
знайдіть область значень функції;
а)
область
значень функції –
[–1; +∞);
в)
область
значень функції –
[–1; +∞);
9. Побудуйте графік функції:
у = х2 – 2х – 8.
Користуючись графіком,
знайдіть область значень функції;
а)
область
значень функції –
[–9; +∞),
б)
область
значень функції –
[–9; +∞);
в)
область
значень функції –
(–∞; 9);
г)
область
значень функції –
[–1; +∞).
10. Побудуйте
графік функції:
у = –х2 – 4х + 5.
Користуючись графіком,
знайдіть проміжок зростання функції.
а)
проміжок
зростання функції – (–∞;
3];
проміжок
зростання функції – (–∞;
–2];
г)
проміжок
зростання функції –
(–∞; 3].
11. Побудуйте
графік функції:
у = х2 – 2х – 4.
Користуючись графіком,
знайдіть проміжок спадання функції.
а)
проміжок
спадання функції –
(–∞; –2];
б)
проміжок
спадання функції –
(–∞; 1];
г)
проміжок
спадання функції –
(–∞; 1].
12. Побудуйте графік
функції:
у = х2 + 4х – 5.
Користуючись графіком,
найдіть при яких значеннях х функція набуває
додатних значень.
а)
функція
набуває додатних значень при
х
∈ (–∞; 1) ∪ (3; +∞);
б)
функція
набуває додатних значень при
х
∈ (–∞; –3) ∪ (1; +∞);
в)
функція
набуває додатних значень при
х
∈ (2; 4);
г)
функція
набуває додатних значень при
х ∈ (–∞; –5) ∪ (1; +∞).
Завдання до уроку 27
Комментариев нет:
Отправить комментарий