Уроки математики и физики (RU + UA)

пятница, 18 декабря 2015 г.

Завдання 2. Піднесення до степеня радикалов

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Піднесення до степеня радикалів

 1. Замініть вираз тотожно рівним йому, користуючись знаком модуля:

(√͞͞͞͞͞x )2.

 аx2;      
 б)  |x|;     
 вx;        
 г√͞͞͞͞͞|x|.

 2. При яких значеннях змінної правильна рівність:

(√͞͞͞͞͞а )2 = a;

 аa > 0;      
 бa < 0;     
 в)  a ≥ 0;      
 гa = 0.

 3. Чому дорівнює значення виразу ?

(√͞͞͞͞͞3  1)2 (5 √͞͞͞͞͞3 )(7 + √͞͞͞͞͞3 ).

 а)  –28;      
 б24;      
 в25;        
 г–26.

 4. Чому дорівнює значення виразу ?

(2 – √͞͞͞͞͞7 )(2 + √͞͞͞͞͞7 ) + (√͞͞͞͞͞7  + 1)2√͞͞͞͞͞28.

 а)  8;      
 б)  12;     
 в)  5;      
 г)  6.

 5. Обчисліть значення виразу:
 а)  4;      
 б)  5;     
 в)  6;      
 г)  2.

 6. Знайдіть значення виразу:
 а)  18;      
 б)  22;     
 в)  15;      
 г)  14.

 7. Чому дорівнює значення виразу ?

(√͞͞͞͞͞3  – √͞͞͞͞͞2 )2 + √͞͞͞͞͞24.

 а)  1;                 
 б)  5;     
 в)  5 – 2√͞͞͞͞͞6;      
 г)  5 + 2√͞͞͞͞͞6.

 8. Обчисліть значення виразу:
 а)  12;      
 б)  14;     
 в)  6;        
 г)  7.

 9. Знайдіть значення виразу:
 а)  8;        
 б)  12;     
 в)  15;      
 г)  10.

10. Чому дорівнює значення виразу ?
 а)  8;      
 б)  12;     
 в)  5;      
 г)  6.

11. Обчисліть значення виразу:
 а)  12;      
 б)  25;     
 в)  16;      
 г)  9.

12. Спростить вираз:

(√͞͞͞͞͞5   1)2 √͞͞͞͞͞20.

 а)  11;      
 б)  6;     
 в)  26;      
 г)  4.

Завдання до уроку 9

Комментариев нет:

Отправить комментарий