ВІДЕОУРОК
ЗАДАЧА:
У
школі 800
учнів, 15%
з них за чверть одержали п’ятірки. Скільки учнів одержали п’ятірки
?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
Знайдемо
спочатку один процент, або одну соту, від кількості учнів. Дістанемо:
800 : 100 = 8.
Щоб
знайти 15%,
треба виконати множення:
8 ∙ 15 = 120.
ВІДПОВІДЬ:
П’ятірки
одержало 120 учнів.
ЗАДАЧА:
Молоко
містить 4%
жиру. Скільки кілограмів жиру міститься в 850
кг молока ?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
Один
процент, або одна сота, від кількості молока дорівнює:
850 : 100 = 8,5.
Щоб
знайти 4%,
треба цей результат помножити на 4:
8,5 ∙ 4 = 34.
ВІДПОВІДЬ:
850
кг молока містить 34 кг жиру.
ЗАДАЧА:
Яка
сума приросте на рахунку вкладника через рік, якщо він поклав до банку 500
грн під
15%
річних ?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
Зросте
на
500
∙ 0,15 = 75 (руб).
ЗАДАЧА:
В
універмазі покупець витратив 32% наявних у нього грошей. Це становить 11,2 крб. Скільки грошей було у покупця ?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
Цю
задачу можна розв’язати двома способами.
1-й спосіб.
Один
процент грошей покупця становить 0,35 крб:
11,2
: 32 = 0,35 (крб).
Уся
сума становить 100%.
Тому в покупця було 35 крб:
0,35
∙ 100 = 35 (крб).
2-й спосіб.
Нехай
у покупця було х крб, тоді один процент його грошей
становить 0,01х крб, а 32%
становлять
0,01х ∙
32 = 0,32х (крб).
За
умовою задачі 0,32х крб
дорівнюють 11,2 крб:
0,32х = 11,2, х = 11,2 : 0,32,
х
= 35.
ВІДПОВІДЬ:
35 крб
ЗАДАЧА:
Стіл,
початкова ціна якого становила 800 грн, двічі подорожчав, до того ж
щоразу на 25%. Скільки тепер коштує стіл
?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
(800
∙ 1,25) ∙
1,25 = 1250 (грн).
ЗАДАЧА:
Ціну
товару 400
грн знизили спочатку на 10%, а потім ще на 20%. Якою стала ціна товару
?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
Після
зниження на 10% товар став коштувати
0,9
∙ 400 = 360 (грн),
а
після зниження на 20% ціна склала
0,8
∙ 360 = 288 (грн).
ЗАДАЧА:
Робочий
мав виготовити за зміну 80 деталей. Після закінчення робочого
дня виявилось, що він виконав 150% змінного завдання. Скільки деталей
виготовив робітник ?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
150%
= 1,5,
80
∙ 1,5 = 120.
ВІДПОВІДЬ: 120
деталей.
ЗАДАЧА:
Робочий
до 12
години виготовив 55 деталей, що становило 68,75% змінного
завдання. Скільки деталей робітник має виготовити за зміну
?
РОЗВ’ЯЗАННЯ:
Позначимо
кількість деталей, що становлять змінне завдання, літерою х.
З умови завдання випливає, що
Завдання до уроку 8
- Урок 1. Відношення величин
- Урок 2. Пропорції
- Урок 3. Величини прямо пропорціональні
- Урок 4. Величини обернено пропорціональні
- Урок 5. Пропорціональний поділ
- Урок 6. Відсотки
- Урок 7. Знаходження процентів даного числа (задачі)
- Урок 9. Знаходження процентного відношення двох чисел
- Урок 10. Прості та складні відсотки
- Урок 11. Задачі на час
- Урок 12. Задачі на знаходження двох чисел за їх сумою і різницею
- Урок 13. Задачі на знаходження двох чисел за їх сумою або різницею і відношенням
- Урок 14. Середнє арифметичне
- Урок 15. Середнє арифметичне (задачі)
- Урок 16. Масштаб на планах та картах
- Урок 17. Визначення відстані на місцевості
- Урок 18. Визначення відстані на карти або плані
- Урок 19. Задачі на зустрічний рух
- Урок 20. Задачі на рух в одному напрямі
- Урок 21. Задачі на рух у протилежних напрямках
- Урок 22. Задачі на рух по воді
- Урок 23. Задачі на спільну роботу
Комментариев нет:
Отправить комментарий