пятница, 15 мая 2015 г.

Завдання 3. Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь цілого відмінного числа з натуральним показником

 1. Порівняйте значення виразу:

(–13)14 × (–13)7  і  (–13)18.

 авиконати неможливо;
 б)  (–13)14 × (–13)7 < (–13)18;
 в(–13)14 × (–13)7 > (–13)18;
 г(–13)14 × (–13)7 = (–13)18.

2. Обчисліть:

(–2)2 + (–2)3 + (–2)4 + (–2)5 + (–2)6

 а)  44;      
 б–44;     
 в0;        
 г1.

 3. Подайте добуток у вигляді степеня:

(–11)6 × (–11)13.

 а–117;      
 б1119;     
 в117;        
 г)  –1119.

 4. Порівняйте значення виразів:

(–1)5 × (–10)35  і  (–100)91.

 авиконати неможливо;
 б)  (–1)5 × (–10)35 < (–100)91;
 в(–1)5 × (–10)35 > (–100)91;
 г(–1)5 × (–10)35 = (–100)91.

 5. Порівняйте значення виразів:

(–6)21 × (–6)  і  (–6)20.

 авиконати неможливо;     
 б(–6)21 × (–6) < (–6)20;
 в)  (–6)21 × (–6) > (–6)20;           
 г(–6)21 × (–6) = (–6)20.

 6. Порівняйте значення виразів:

(–2)9 × (–2)15  і  (–2)25.

 авиконати неможливо;     
 б)  (–2)9 × (–2)15 < (–2)25;
 в(–2)9 × (–2)15 > (–2)25;          
 г(–2)9 × (–2)15 = (–2)25.

 7. Порівняйте значення виразів:

(–5)5 × (–5)6  і  (–5)23.

 авиконати неможливо;     
 б(–5)5 × (–5)6 < (–5)13;
 в)  (–5)5 × (–5)6 > (–5)13;     
 г(–5)5 × (–5)6 = (–5)13.

 8. Знайдіть значення виразу:

(–7)2 – (–1)9 × 34.

 а–32;      
 б)  130;     
 в)  32;        
 г–130.

 9. Чому дорівнює значення виразу ?

(–1)1 + (–1)2  + (–1)3 + (–1)4 +…+ (–1)1000

 а–1000;      
 б–1;     
 в)  0;              
 г1000.

10. Додатне чи від’ємне значення виразу ?

(–6)8 × (–6)10.

 а)  ;      
 б;     
 в)  ;      
 г)  +.

11. Додатне чи від’ємне значення виразу ?
(–9)5 × (–9)7 × (–9)4.

 а)  ;      
 б)  ;     
 в)  +;      
 г)  .

12. Яке з чисел є значенням виразу ?

(–1)3 + (–1)4  + (–1)5 + (–1)6 + (–1)7

 а–2;      
 б)  –1;     
 в0;        
 г1.

Завдання до уроку 9

Комментариев нет:

Отправить комментарий