среда, 12 августа 2015 г.

Завдання 1. Ділення раціональних чисел

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Ділення раціональних чисел

 1. Обчисліть значення виразу:

|–6,4| : 1,6.

 а)  4;        
 б)  –3;     
 в)  –4;      
 г)  3.

 2. Обчисліть значення виразу:

|–1,05| : |–1,5|.

 а)  0,5;        
 б)  –0,7;     
 в)  –0,5;      
 г)  0,7.

 3. Обчисліть значення виразу:

|–7,2| : |–1,8|.

 а)  –6;      
 б)  4;     
 в)  6;        
 г)  –4.

 4. Обчисліть значення виразу:

|–4,2| : |–14|.

 а)  –0,4;      
 б)  0,3;     
 в)  0,4;        
 г)  –0,3.

 5. Чому дорівнює значення виразу ?

(1,2 + 0,4) : 0,4.

 а)  –2;         
 б)  2;     
 в)  –0,2;      
 г)  0,2.

 6. Обчисліть значення виразу:

(–6 + 1,2) : (–0,8).

 а)  –6;         
 б)  6;     
 в)  –0,6;      
 г)  0,6.

 7. Обчисліть значення виразу:

(–7 + 2,5) : 1,5.

 а)  –3;         
 б)  3;     
 в)  –0,3;      
 г)  0,3.

 8. Обчисліть значення виразу:

(–2,35 – 5,15) : 15.

 а)  –5;         
 б)  5;     
 в)  –0,5;      
 г)  0,5.

 9. Обчисліть значення виразу:

(38,4 : 3,2 + 10,74)× 0,5 – 8,27.

 а)  –6;         
 б)  6;     
 в)  –0,6;      
 г)  0,6.

10. Виконайте дії:

2,3× (–8) – 9,8 : (6,7 – 8,1). 

 а)  25,4;        
 б)  –11,4;     
 в)  –25,4;      
 г)  11,4.

11. Виконайте дії:

[28,6 : 57,2 26,8 : (1,34) ]× (3,1).

 а)  –60,45;      
 б)  63,55;     
 в)  60,45;        
 г)  –63,55.

12. Виконайте дії:

[–1,7 + 3,64 : (–1,4) ] : (–0,001)× ( –0,4).

 а)  –1750;      
 б)  10750;     
 в)  –1075;      
 г)  –10750.

Завдання до уроку 19

Комментариев нет:

Отправить комментарий