Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Ділення раціональних чисел
1. Обчисліть значення виразу:
|–6,4| : 1,6.
а) 4;
б) –3;
б) –3;
в) –4;
г) 3.
г) 3.
2. Обчисліть
значення виразу:
|–1,05| : |–1,5|.
а) 0,5;
б) –0,7;
б) –0,7;
в) –0,5;
г) 0,7.
г) 0,7.
3. Обчисліть
значення виразу:
|–7,2| : |–1,8|.
а) –6;
б) 4;
б) 4;
в) 6;
г) –4.
г) –4.
4. Обчисліть
значення виразу:
|–4,2| : |–14|.
а) –0,4;
б) 0,3;
б) 0,3;
в) 0,4;
г) –0,3.
г) –0,3.
5. Чому
дорівнює значення виразу ?
(–1,2 + 0,4) : 0,4.
а) –2;
б) 2;
б) 2;
в) –0,2;
г) 0,2.
г) 0,2.
6.
Обчисліть значення виразу:
(–6 + 1,2) : (–0,8).
а) –6;
б) 6;
б) 6;
в) –0,6;
г) 0,6.
г) 0,6.
7. Обчисліть
значення виразу:
(–7 + 2,5) : 1,5.
а) –3;
б) 3;
б) 3;
в) –0,3;
г) 0,3.
г) 0,3.
8. Обчисліть
значення виразу:
(–2,35 – 5,15) : 15.
а) –5;
б) 5;
б) 5;
в) –0,5;
г) 0,5.
г) 0,5.
9. Обчисліть
значення виразу:
(38,4 : 3,2 + 10,74)× 0,5 – 8,27.
а) –6;
б) 6;
б) 6;
в) –0,6;
г) 0,6.
г) 0,6.
10. Виконайте
дії:
2,3× (–8) – 9,8 : (6,7 – 8,1).
а) 25,4;
б) –11,4;
б) –11,4;
в) –25,4;
г) 11,4.
г) 11,4.
11. Виконайте
дії:
[–28,6 : 57,2 – 26,8
: (–1,34)
]× (3,1).
а) –60,45;
б) 63,55;
б) 63,55;
в) 60,45;
г) –63,55.
г) –63,55.
12. Виконайте
дії:
[–1,7 + 3,64 : (–1,4)
] : (–0,001)× ( –0,4).
а) –1750;
б) 10750;
в) –1075; б) 10750;
г) –10750.
Завдання до уроку 19
Комментариев нет:
Отправить комментарий