среда, 12 августа 2015 г.

Завдання 3. Ділення раціональних чисел

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Ділення раціональних чисел

 1. Обчисліть значення виразу:

(–5 + 1,4) : (–1,2).

 а)  –3;        
 б)  3;     
 в)  –0,3;      
 г)  0,3.

 2. Знайдіть значення виразу:

[–31,7 : 63,4 – 23,4 : (–11,7)]× (–2,4).

 а)  2,887;        
 б)  –3,878;     
 в)  –2,887;      
 г)  3,878.

 3. Знайдіть значення виразу:

[–1,2 + 4,32 : (–1,8)] : (0,001)× (–0,3).

 а)  –2,8;      
 б)  3,6;     
 в)  2,8;        
 г)  –3,6.

 4. Знайдіть значення виразу:

[–28,6 : 57,2 – 2,68 : (–1,34)]× (–3,1).

 а)  4,65;        
 б)  –3,85;      
 в)  –4,65;      
 г)  3,85.  

 5. Знайдіть значення виразу:

[48,6 : (–1,62) – 32,6 : 8,15]× (–2,3).

 а)  1720;      
 б)  –1810;     
 в)  1810;      
 г)  –1720.  

 6. Знайдіть значення виразу:

[–2,3 – 4,2 : (–1,4)] : (0,01)× (–0,7).

 а)  –10;      
 б)  100;     
 в)  10;        
 г)  –100.  

 7. Обчисліть:
 а–3;      
 б2;     
 в3;        
 г)  –2.

 8. Знайдіть значення виразу:
 а)  41/6;        
 б)  –35/6;     
 в)  –41/6;      
 г)  35/6.

 9. Знайдіть значення виразу:
 а)  –0,6;      
 б)  0,8;     
 в)  0,6;        
 г)  –0,8.

10. Знайдіть значення виразу:
 а1/3;        
 б)  –2/3;     
 в)  –1/3;     
 г2/3.

11. Знайдіть значення виразу:
 а)  4,75;        
 б)  –15,25;     
 в)  –4,75;      
 г)  15,25.

12. Знайдіть значення виразу:
 а)  261/7;        
 б)  –176/7;     
 в)  –261/7;      
 г)  176/7.

Завдання до уроку 19

Комментариев нет:

Отправить комментарий