Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Ділення раціональних чисел
1. Обчисліть значення виразу:(–6 + 1,8) : (–0,6).
а) –7;
б) 7;
в) –0,7;
г) 0,7.
г) 0,7.
2. Обчисліть значення виразу:
–2,8 : 0,7 + 2,4.
а) –1,6;
б) 7,4;
в) –7,4;
г) 1,6.
г) 1,6.
3. Знайдіть значення виразу:
(–1,8 + 0,4) : 0,01.
а) –14;
б) –220;
в) –140;
г) –22.
г) –22.
4. Обчисліть значення виразу:
4,2 : (–0,6) + 1,2.
а) –5,8;
б) 1,9;
в) –1,9;
г) 5,8.
г) 5,8.
5. Обчисліть значення виразу:
(–2,16 – 4,24) : (–16).
а) –4;
б) 4;
в) –0,4;
г) 0,4.
г) 0,4.
6. Обчисліть значення виразу:
(1,2 – 2,9) : (–1,7).
а) –1;
б) 1;
в) –10;
г) 10.
г) 10.
7. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
частка
числа
9,5
та суми чисел
6 і –7,9.
а) –5;
б) 7;
в) 5;
г) –7.
г) –7.
8. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення
частка
добутку чисел
–16 і –1,5
та числа
0,8.
а) 3;
б) –30;
в) –3;
г) 30.
г) 30.
9. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
різниця
частки чисел
6,8 і –0,2
та добутку чисел
8 і –12.
а) 126;
б) –60;
в) –126;
г) 60.
г) 60.
10. Знайдіть значення виразу:
|–71/3| : 11/15 – 4,2.
а) –14,2;
б) 5,8;
в) 14,2;
г) –5,8.
г) –5,8.
11. Обчисліть значення виразу:
4/39 : (0,2 – 7/9 × 3/7).
а) –1/3;
б) 10/13;
в) 1/3;
г) –10/13.
г) –10/13.
12. Знайдіть значення виразу:
0,5× |–14,2| + 1/2 : |–0,1|.
а) 12,1;
б) –2,1;
Комментариев нет:
Отправить комментарий