Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Ділення степенів цілих чисел з натуральним показником
1. Знайдіть значення виразу:
76
: (–7)5.
а) 7;
б) –1;
б) –1;
в) –7;
г) 1.
г) 1.
2. Знайдіть
значення виразу:
(–12)7
: 126.
а) –12;
б) 144;
б) 144;
в) 12;
г) –144.
г) –144.
3. Знайдіть
значення виразу:
258
: 259.
а) 1/5;
б) 1/9;
б) 1/9;
в) 25;
г) 1/25.
г) 1/25.
4. Знайдіть
значення виразу:
1040
: 1042.
а) 100;
б) 0,01;
б) 0,01;
в) 0,001;
г) 0,1.
г) 0,1.
5. Обчисліть
значення виразу:
79 × (–7)5 : 714.
а) –1;
б) 7;
б) 7;
в) 1;
г) –7.
г) –7.
6. Чому дорівнює
значення виразу ?
(–18)3
: 124.
а) 3/16;
б) 9/16;
б) 9/16;
в) 3/32;
г) –9/32.
г) –9/32.
7. Знайдіть значення виразу:
64 : [25
× (–3)4] .
а) 2;
б) 1/2;
б) 1/2;
в) 3;
г) 1/3.
г) 1/3.
8. Знайдіть
значення виразу:
516 × (–5)4 : 518.
а) 2;
б) 25;
б) 25;
в) 10;
г) 5.
г) 5.
9. Обчисліть значення
виразу:
37 × (–2)7 : 66.
а) –1/6;
б) 6;
б) 6;
в) 1/6;
г) –6.
г) –6.
10. Обчисліть
значення виразу:
30 × (–5)10 : 58.
а) –25;
б) 75;
б) 75;
в) 25;
г) –75.
г) –75.
11.
Обчисліть
значення виразу:
45 × 37 : [36 × (–2)10].
а) –6;
б) 3;
б) 3;
в) 6;
г) –3.
г) –3.
12. Обчисліть
значення виразу:
108 : 57
× (–2)7.
а) –10;
б) 5;
в) –2; б) 5;
г) 10.
Завдання до уроку 12
Комментариев нет:
Отправить комментарий