Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Віднімання раціональних чисел
1. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:
7,3 – (5,1 – 3,6).
а) 5,8;
б) –1,4;
б) –1,4;
в) –5,8;
г) 1,4.
г) 1,4.
2.
Розкрийте
дужки и знайдіть значення виразу:
1,5 – (–4 + 2,7).
а) –2,8;
б) 8,2;
б) 8,2;
в) 2,8;
г) –8,2.
г) –8,2.
3. Розкрийте дужки и
знайдіть значення виразу:
7,5 + (–8,4 – 7).
а) 6,1;
б) –7,9;
б) –7,9;
в) –6,1;
г) 7,9.
г) 7,9.
4.
Розкрийте
дужки и знайдіть значення виразу:
–(8,2 – 9) + (3,2 – 0,8).
а) 4,8;
б) –3,2;
б) –3,2;
в) –4,8;
г) 3,2.
г) 3,2.
5.
Обчисліть:
–3,2 – 2,4.
а) 5,6;
б) –0,8;
б) –0,8;
в) –5,6;
г) 0,8.
г) 0,8.
6. Обчисліть:
–1,5 – (–1,5).
а) 3;
б) 0;
б) 0;
в) –3;
г) 1.
г) 1.
7.
Обчисліть значення виразу:
|–20| – |–12,4|.
а) 7,6;
б) 32,4;
б) 32,4;
в) –7,6;
г) –32,4.
г) –32,4.
8. Обчисліть значення виразу:
|–1,7| – |–0,9|.
а) –2,6;
б) 0,8;
б) 0,8;
в) 2,6;
г) –0,8.
г) –0,8.
9. Розкрийте дужки и
знайдіть значення виразу:
4,35 – 5 – (1,63 – 2,72).
а) 5;
б) –0,44;
б) –0,44;
в) –5;
г) 0,44.
г) 0,44.
10.
Розкрийте
дужки и знайдіть значення виразу:
–(8 – 10,2) – (14,2 – 3,5).
а) 8,5;
б) –35,9;
б) –35,9;
в) –8,5;
г) 35,9.
г) 35,9.
11.
Розкрийте
дужки и знайдіть значення виразу:
(0,211 + 0,817) – (0,302 – 0,7).
а) 1,426;
б) –0,026;
б) –0,026;
в) –1,426;
г) 0,026.
г) 0,026.
12. Розкрийте
дужки и знайдіть значення виразу:
–8,543 – (–3,52 + 7,133 – 1,48) – (4,006 + 0,5).
а) 15,182;
б) –6,17;
в) –15,182; б) –6,17;
г) 6,17.
Завдання до уроку 17
Комментариев нет:
Отправить комментарий