Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь цілого відмінного числа з цілим показником
1. Знайдіть значення виразу:
(–2)-3.
а) –8;
б) –1/8;
б) –1/8;
в) 8;
г) 1/8.
г) 1/8.
2. Знайдіть
значення виразу:
(–1)-9.
а) –1;
б) 9;
б) 9;
в) 1;
г) –9.
г) –9.
3. Знайдіть значення
виразу:
(–4)-3.
а) –64;
б) 1/64;
б) 1/64;
в) 64;
г) –1/64.
г) –1/64.
4. Знайдіть
значення виразу:
(–7)-2.
а) –49;
б) 1/49;
б) 1/49;
в) 49;
г) –1/49.
г) –1/49.
5. Знайдіть значення
виразу:
(–5)-4.
а) –0,0016;
б) 0,0125;
б) 0,0125;
в) 0,0016;
г) 0,0625.
г) 0,0625.
6. Знайдіть значення
виразу:
(–2)5 ×
(–2)-5.
а) 1;
б) –210;
б) –210;
в) 210;
г) –1.
г) –1.
7. Знайдіть значення
виразу:
(–5)6 ×
(–5)-6.
а) 1;
б) –512;
б) –512;
в) –1;
г) 512.
г) 512.
8. Знайдіть значення виразу:
(–4)8 ×
(–4)-7.
а) –4;
б) 1;
б) 1;
в) 4;
г) –1.
г) –1.
9. Знайдіть значення виразу:
(–8)11 ×
(–8)-10.
а) 1;
б) –8;
б) –8;
в) –1;
г) 8.
г) 8.
10. Знайдіть значення
виразу:
(–2)5 ×
(–2)-7.
а) –0,25;
б) 4;
б) 4;
в) 0,25;
г) –4.
г) –4.
11.
Знайти
значення числового виразу:
23
×
(–2)-6.
а) 0,125;
б) –8;
б) –8;
в) –0,125;
г) 8.
г) 8.
12. Знайти
значення числового виразу:
313
×
(–3)-6.
а) –37;
б) 319;
в) –319; б) 319;
г) 37.
Завдання до уроку 11
Комментариев нет:
Отправить комментарий