Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Ділення степенів цілих чисел з цілим показником
1. Знайдіть значення виразу:
36-5 : (2-9 ×
3-8).
а) 1/6;
б) 36;
б) 36;
в) 1/36;
г) 6.
г) 6.
2. Знайдіть
значення виразу:
28-6 : (7-5 ×
4-5).
а) 1;
б) 1/28;
б) 1/28;
в) 1/7;
г) 28.
г) 28.
3. Знайдіть
значення виразу:
100-8 : (2-15 ×
5-14).
а) 1/20;
б) 50;
б) 50;
в) 20;
г) 1/50.
г) 1/50.
4. Знайдіть
значення виразу:
18-7 : (2-6 ×
9-6).
а) 1/18;
б) 1/9;
б) 1/9;
в) 18;
г) 1/2.
г) 1/2.
5. Знайдіть
значення виразу:
24-7 : (8-6 ×
3-6).
а) 1/12;
б) 24;
б) 24;
в) 1;
г) 1/24.
г) 1/24.
6.
Знайдіть
значення виразу:
215 × 3-7 : (63-2
× 78).
а) 1/8;
б) 4/7;
б) 4/7;
в) 9/7;
г) 1/7.
г) 1/7.
7. Знайдіть
значення виразу:
8-14 ×
(84)-6 : [(85)-7
×
8-1].
а) 8;
б) 1/64;
б) 1/64;
в) 64;
г) 1/8.
г) 1/8.
8. Чому
дорівнює значення виразу ?
6-10
: (81-2 × 16-3).
а) 2/3;
б) 4/5;
б) 4/5;
в) 2/9;
г) 4/9.
г) 4/9.
9. Знайдіть значення
виразу:
355 × 5-8 : (175-2
× 76).
а) 34;
б) 32;
б) 32;
в) 65;
г) 35.
г) 35.
10. Обчисліть значення виразу:
9-3
×
81-2 : 3-12.
а) 144;
б) 121;
б) 121;
в) 169;
г) 100.
г) 100.
11. Обчисліть значення виразу:
(3-2)3 ×
94 : (33)2.
а) 1/27;
б) 81;
б) 81;
в) 27;
г) 1/81.
г) 1/81.
12. Чому
дорівнює значення виразу ?
10-17
×
(102)-3 : [(103)-4 ×
10-9].
а) 100;
б) 0,01;
в) 10; б) 0,01;
г) 0,1.
Завдання до уроку 13
Комментариев нет:
Отправить комментарий