четверг, 30 июля 2015 г.

Завдання 1. Віднімання раціональних чмсел

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Віднімання раціональних чисел

 1. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

7,3 – (5,1 – 3,6).

 а)  5,8;        
 б)  –1,4;     
 в)  –5,8;      
 г)  1,4.

 2. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

1,5 – (–4 + 2,7).

 а)  –2,8;      
 б)  8,2;     
 в)  2,8;        
 г)  –8,2.

 3. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

7,5 + (–8,4 – 7).

 а)  6,1;        
 б)  –7,9;     
 в)  –6,1;      
 г)  7,9.

 4. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

–(8,2 – 9) + (3,2 – 0,8).

 а)  4,8;        
 б)  –3,2;     
 в)  –4,8;      
 г)  3,2.

 5. Обчисліть:

–3,2 – 2,4.

 а)  5,6;        
 б)  –0,8;     
 в)  –5,6;      
 г)  0,8.

 6. Обчисліть:

–1,5 – (–1,5).

 а)  3;        
 б)  0;     
 в)  –3;      
 г)  1.

 7. Обчисліть значення виразу:

|–20| – |–12,4|.

 а)  7,6;        
 б)  32,4;     
 в)  –7,6;      
 г)  –32,4.

 8. Обчисліть значення виразу:

|–1,7| – |–0,9|.

 а)  –2,6;      
 б)  0,8;     
 в)  2,6;        
 г)  –0,8.

 9. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

4,35 – 5 – (1,63 – 2,72).

 а)  5;        
 б)  –0,44;     
 в)  –5;      
 г)  0,44.

10. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

–(8 – 10,2) – (14,2 – 3,5).

 а)  8,5;        
 б)  –35,9;     
 в)  –8,5;      
 г)  35,9.

11. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

(0,211 + 0,817) – (0,302 – 0,7).

 а)  1,426;        
 б)  –0,026;     
 в)  –1,426;      
 г)  0,026.

12. Розкрийте дужки и знайдіть значення виразу:

–8,543 – (–3,52 + 7,133 – 1,48) – (4,006 + 0,5).

 а)  15,182;        
 б)  –6,17;     
 в)  –15,182;      
 г)  6,17.

Завдання до уроку 17

Комментариев нет:

Отправить комментарий