Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Арифметичний квадратний корінь
1. Які з чисел ірраціональне ?√͞͞͞͞͞5, –√͞͞͞͞͞16, √͞͞͞͞͞0,04, 0,666666.
а) –√͞͞͞͞͞16;
б) √͞͞͞͞͞0,04;
б) √͞͞͞͞͞0,04;
в) √͞͞͞͞͞5;
г) 0,666666.
г) 0,666666.
2.
Яке з наведених чисел є раціональним ?
а) √͞͞͞͞͞17;
б) √͞͞͞͞͞1,6;
б) √͞͞͞͞͞1,6;
в) √͞͞͞͞͞81;
г) √͞͞͞͞͞2/9.
г) √͞͞͞͞͞2/9.
3.
Яке з чисел не є раціональним ?
а) √͞͞͞͞͞16;
б) √͞͞͞͞͞1,6;
б) √͞͞͞͞͞1,6;
в) √͞͞͞͞͞0,16;
г) √͞͞͞͞͞1600.
г) √͞͞͞͞͞1600.
4.
Яке з наведених чисел є раціональним ?
а) √͞͞͞͞͞9/10;
б) √͞͞͞͞͞21;
б) √͞͞͞͞͞21;
в) √͞͞͞͞͞2,5;
г) √͞͞͞͞͞36.
г) √͞͞͞͞͞36.
5. Яке
з наведених чисел не є раціональним ?
а) √͞͞͞͞͞0,025;
б) √͞͞͞͞͞25;
б) √͞͞͞͞͞25;
в) √͞͞͞͞͞0,25;
г) √͞͞͞͞͞2500.
г) √͞͞͞͞͞2500.
6.
Обчисліть значення виразу:
√͞͞͞͞͞49.
а) 49;
б) 1;
б) 1;
в) 7;
г) 96.
г) 96.
7.
Обчисліть значення виразу:
√͞͞͞͞͞144.
а) 12;
б) 288;
б) 288;
в) 144;
г) 1.
г) 1.
8.
Обчисліть значення виразу:
√͞͞͞͞͞324.
а) 648;
б) 324;
б) 324;
в) 1;
г) 18.
г) 18.
9.
Між якими двома послідовними натуральними числами міститься
число ?
√͞͞͞͞͞31.
а) 3 і 4;
б) 4 і 5;
б) 4 і 5;
в) 5 і
6;
г) 6 і 7.
г) 6 і 7.
10. Укажіть вираз, який не має змісту.
а) –√͞͞͞͞͞10;
б) √͞͞͞͞͞–10;
б) √͞͞͞͞͞–10;
в) √͞͞͞͞͞10;
г) √͞͞͞͞͞(–10)4.
г) √͞͞͞͞͞(–10)4.
11. Яка з рівностей є хибною ?
а) √͞͞͞͞͞225
= 15;
б) √͞͞͞͞͞0,36
= 0,06;
в) √͞͞͞͞͞1,44
= 1,2;
г) √͞͞͞͞͞1600
= 40.
12. Яке з даних чисел є ірраціональним ?
а) √͞͞͞͞͞25;
б) √͞͞͞͞͞0,25;
в) √͞͞͞͞͞0,025; б) √͞͞͞͞͞0,25;
г) √͞͞͞͞͞2500.
Завдання до уроку 2
Комментариев нет:
Отправить комментарий