Перетворення, обернене
до винесення множника за знак кореня, називають внесенням множника під знак
кореня.
Для підведення під знак кореня множників, що стоять перед ним,
досить піднести такі множники до степеня, показник якого дорівнює показникові
кореня. Це виконується за формулою:
ПРИКЛАД:У цьому прикладі під знак кореня внесено множник 0,3.
ПРИКЛАД:
Внести множники під знак радикала, якщо а > 2.
Не добуваючи кореня, визначити, яке з чисел більше:
ПРИКЛАД:
Порівняємо
значення виразів √͞͞͞͞͞50 і 6√͞͞͞͞͞2.
РОЗВ'ЯЗАННЯ:
Значення
виразів √͞͞͞͞͞50 і 6√͞͞͞͞͞2 можна
порівняти інакше, представивши добуток 6√͞͞͞͞͞2 у
вигляді арифметичного квадратного кореня. Для цього число 6 замінимо
√͞͞͞͞͞36 і виконаємо множення коренів. Отримаємо:
6√͞͞͞͞͞2 = √͞͞͞͞͞36
× √͞͞͞͞͞2 = √͞͞͞͞͞72.
Так
як,
50 < 72, то
√͞͞͞͞͞50 <
√͞͞͞͞͞72.
Отже:
√͞͞͞͞͞50 <
6√͞͞͞͞͞2.
Завдання до уроку 6
Інші уроки:
- Урок 1. Дійсні числа
- Урок 2. Арифметичний квадратний корінь
- Урок 3. Квадратний корінь з добутку і дробу
- Урок 4. Квадратний корінь з степеня
- Урок 5. Винесення множників за знак кореня
- Урок 7. Знищення ірраціональності в знаменнику дробу
- Урок 8. Дії над радикалами
- Урок 9. Зведення у степінь арифметичних квадратних коренів
- Урок 10. Корінь m-го степеня
- Урок 11. Корінь m-го степеня з добутку
- Урок 12. Корінь m-го степеня з дробу
- Урок 13. Корінь m-го степеня із степені
- Урок 14. Винесення множників за знак кореня m-го степеня
- Урок 15. Внесення множників під знак кореня m-го степеня
- Урок 16. Дії над радикалами m-го степеня
- Урок 17. Піднесення до степеня кореня m-го степеня
- Урок 18. Добування кореня із кореня m-го степеня
- Урок 19. Знищення ірраціональності в чисельнику або знаменнику дробу
- Урок 20. Основна властивість радикала
- Урок 21. Перетворення виразів що містять степені з позитивними дробовими показниками
- Урок 22. Перетворення виразів що містять степені з негативними дробовими показниками
Комментариев нет:
Отправить комментарий