Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ЗАСТОСУВАННЯ ПОХІДНОЇ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІЙ
або
ВИДЕО УРОК
1.
Знайдіть
проміжки спадання функції:
f(x) = –1/3 x3 – 1/2 x2 + 2x – 6.
а) (–∞; –2) і (1; +∞);
б) (–∞; 1] і [2; +∞);
в) (–∞; –2] і [1; +∞);
г) (–∞; –1] і [2; +∞).
2.
Чому
дорівнює найменше значення функції
f(x) = 2 + 3x2 – x3.
на проміжку
[–1; 1] ?
а) 2;
б) 4;
в) 1;
г) 3.
3. При якому значенні а найменше значення функції
f(x) = x2
– 2x + а.
дорівнює 2 ?
а) –3;
б) –2;
в) 2;
г) 3.
4. Чому
дорівнює кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції
y = ln (2x + 1)
у точці з абсцисою
х0 = 1,5 ?
а) 1;
б) 1/2;
в) 2;
г) 1/3.а) 3;
б) 0;
в) 1;
г) 2.
6. Знайдіть рівняння горизонтальної дотичної до графіка
функції
f(x) = x2
– 4x +7.
а) у = 1;
б) у = 5;
в) у = 3;
г) у = 2.
7. Складіть
рівняння дотичної до графіка функції
f (x)
= х2
– 5х,
яка паралельна прямій
у = –х0.
а) –х – 4;
б) х –
4;
в) –х
+ 4;
г) х +
4.8. Знайдіть точку екстремуму функції:
а) 2е;
б) 0;
в) е;
г) 1.
9. Знайдіть проміжок зростання функції:
а) (–5; 1);
б) [1; 5];
в) [–1; 5];
г) [–5; 1].
10. Знайдіть проміжки спадання
функції:
а) (–∞; –1] і [1; +∞);
б) (–∞; –5] і [1; +∞);
в) (–∞; –5] і [5; +∞);
г) (–∞; –1] і [5; +∞).
11. Знайдіть точку мінімуму
функції:
а) –0,5;
б) 0,1;
в) 0,5;
г) –0,1.
12. Знайдіть точку максимуму
функції:
а) –0,5;
б) 0,1;
в) 0,5;
г) –0,1.Завдання до уроку 7
Комментариев нет:
Отправить комментарий