Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Віднімання цілих чисел
1. Виконайте віднімання:
0
– (–19).
а) –19;
б) 190;
б) 190;
в) 19;
г) –190.
г) –190.
2. Замініть
віднімання додаванням и обчисліть:
–17 – 8 – (–25).
а) 0;
б) 50;
б) 50;
в) –50;
г) 33.
г) 33.
3. Замініть
віднімання додаванням и обчисліть:
–1 + 5 – (–12).
а) –8;
б) –17;
б) –17;
в) 0;
г) 17.
г) 17.
4. Замініть
віднімання додаванням и обчисліть:
40 – (–76) – 38.
а) –74;
б) 78;
б) 78;
в) 74;
г) –78.
г) –78.
5. Замініть
віднімання додаванням и обчисліть:
11 – (–7) + (–2).
а) 20;
б) –16;
б) –16;
в) –20;
г) 16.
г) 16.
6.
Замініть віднімання додаванням и обчисліть:
35 – 40 – (–12).
а) –7;
б) –17;
б) –17;
в) 7;
г) 17.
г) 17.
7. Де правильно розкрито
дужки ?
а) 3 + (–5 – 2) = 3 – 5 – 2;
б) 3 – (–5 + 2) = 3 + 5 – 2;
в) 3 – (5 – 2) = 3 – 5 – 2;
г) 3
– (5 + 2) = 3 – 5 + 2.
8. Розкрийте
дужки і знайдіть значення виразу:
11 – (–45 – 17).
а) –73;
б) 51;
б) 51;
в) 73;
г) –51.
г) –51.
9. Розкрийте
дужки і знайдіть значення виразу:
14 + (25 – 41).
а) –2;
б) 30;
б) 30;
в) 2;
г) –30.
г) –30.
10. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
–32 – (53 –72).
а) 13;
б) 51;
б) 51;
в) –13;
г) –51.
г) –51.
11. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
–8 – (53 – 48).
а) 3;
б) –13;
б) –13;
в) –3;
г) 13.
г) 13.
12. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
40 – (–17 + 35).
а) 58;
б) –22;
в) –58; б) –22;
г) 22.
Завдання до уроку 4
Комментариев нет:
Отправить комментарий