Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Віднімання цілих чисел
1. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
–12 + (–32 – 17).
а) –61;
б) 37;
б) 37;
в) 61;
г) –37.
г) –37.
2. Розкрийте
дужки і знайдіть значення виразу:
–(–59 – 75) – (34 – 49).
а) 119;
б) –149;
б) –149;
в) –119;
г) 149.
г) 149.
3. Розкрийте
дужки і знайдіть значення виразу:
(82 – 9) + (32 – 8).
а) –49;
б) 97;
б) 97;
в) 49;
г) –97.
г) –97.
4. Розкрийте
дужки і знайдіть значення виразу:
(49 – 5) – (29 – 4).
а) –19;
б) 0;
б) 0;
в) 19;
г) 1.
г) 1.
5. Розкрийте
дужки і знайдіть значення виразу:
–(8 – 102) – (142 – 53).
а) –183;
б) 5;
б) 5;
в) 183;
г) –5.
г) –5.
6.
Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
8 – (14 – 8 + 7).
а) –5;
б) 21;
б) 21;
в) 5;
г) –21.
г) –21.
7. Виконайте дії:
3 – (7 – 1)
+ (– 1 + 7 – 2).
а) 7;
б) –1;
б) –1;
в) –7;
г) 1.
г) 1.
8.
Виконайте дії:
–19 + (11 – 18)
– (20 – 18 – 19).
а) –9;
б) 43;
б) 43;
в) 9;
г) –43.
г) –43.
9. Розставте
замість зірочок знаки << + >>
або << – >>
так, щоб виконувалась
рівність:
40 * 20 * (–60)
* 30 * 50 = 100.
а) +; +; –; +;
б) –; –; +; +;
в) –; –; –; +;
г) +; –; +; +.
10. Розставте замість зірочок знаки <<
+ >>
або << – >>
так, щоб виконувалась
рівність:
80 * 10 * (–90)
* 70 * 50 = 100.
а) +; +; –; –;
б) –; –; +; +;
в) –; +; –; +;
г) –; +; +; +.
11. Протягом дня равлик відповз від гілки вгору по
дереву на 32 см,
а протягом ночі опустився на 41
см.
На скільки сантиметрів від гілки і в якому напрямі від неї перемістився равлик
протягом добі ?
а) опустився
на 9 см;
б) вгору на 72 см;
в) опустився на 73 см;
г) вгору на 9 см.
12. Підводний човен спочатку плив на глибині 250 м,
далі опустився ще на 300
м,
а потім піднявся на 350
м.
На якій глибині опинився підводний човен ?
а) 100 м;
б) 350 м;
в) 250 м; б) 350 м;
г) 200 м.
Завдання до уроку 4
Комментариев нет:
Отправить комментарий