Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Цілі числа
1. Назвати число, протилежне –8.
а) 0;
б) 8;
б) 8;
в) –8;
г) 1.
г) 1.
2. Назвати
число, протилежне 5.
а) –5;
б) 0;
б) 0;
в) –1;
г) 5.
г) 5.
3. Назвати
число, протилежне –3.
а) 1;
б) –3;
б) –3;
в) 0;
г) 3.
г) 3.
4.
Порівняйте:
12
і –8.
а) 12 < –8;
б) 12 = –8;
в) 12 > –8;
г) визначити
неможливо.
5. Порівняйте:
–12
і 8.
а) –12
> 8;
б) –12 < 8;
в) визначити
неможливо;
г) –12 = 8.
6. Порівняйте:
–12
і –8.
а) –12 > –8;
б) визначити
неможливо;
в) –12 = –8;
г) –12 < –8.
7. Порівняйте:
–12
і 0.
а) –12 < 0;
б) –12 = 0;
в) визначити
неможливо;
г) –12 > 0.
8. У яком з
наведених випадків числа розташовано в порядку зростання ?
а) 1, 0, –2,
3, –4;
б) 0, 1, –2,
3, –4;
в) 3, 1, 0, –2, –4;
г) –4, –2, 0,
1, 3.
9. Назвіть в
порядку зростання цілі числа:
від –5 до 5.
а) –4, –3, –2, –1, 0,
1, 2, 3, 4, 5;
б) –5, –4, –3, –2, –1, 1,
2, 3, 4, 5;
в) –5, –4, –3, –2, –1, 0,
1, 2, 3, 4, 5;
г) –5, –4, –3, –2, –1, 0, 1,
2, 3, 4.
10. Назвіть в порядку зростання цілі числа:
від –6 до 2.
а) –6, –5, –4, –3, –2, –1, 0,
1;
б) –6, –5, –4, –3, –2, –1, 0,
1, 2;
в) –6, –5, –4, –3, –2, –1, 1,
2;
г) –5, –4, –3, –2, –1, 0,
1, 2.
11. Назвіть в порядку зростання цілі числа:
від –100 до –90.
а) –99, –98, –97, –96, –95, –94, –93, –92, –91;
б) –100, –99, –98, –97, –96, –95, –94, –93, –92, –91;
в) –99, –98, –97, –96, –95, –94, –93, –92, –91,
90;
г) –100, –99, –98, –97, –96, –95, –94, –93, –92, –91,
90.
12. У яком з наведених випадків числа розташовано в
порядку спадання ?
а) –9, 8, –7,
6, –5;
б) –9, –7, –5,
6, 8;
в) 8, 6, –5, –7, –9;
г) –5, –7, 6,
8, –9.Завдання до уроку 1
Комментариев нет:
Отправить комментарий