Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Цілі числа
1. Назвати число, протилежне 0.
а) 0;
б) немає числа;
б) немає числа;
в) 10;
г) 1.
г) 1.
2. Запишіть
усі натуральні числа, що менші ніж 6, і числа, їм
протилежні.
а) 6, 5, 4,
3, 2, 1, –1, –2,
3, –4, –5;
б) 5, 4,
3, 2, 1, –1, –2,
3, –4, –5, –6;
в) 5, 4,
3, 2, 1, 0, –1, –2, 3, –4, –5;
г) 5, 4,
3, 2, 1, –1, –2,
3, –4, –5.
3. Коли
точку В(2) перемістити вліво на 7 одиниць, вона перейде у точку С,
а коли перемістити вправо на 3 одиниці, перейде у точку D. Знайдіть координати точок С і D.
а) С(–5), D(–3);
б) С(–3), D(–5);
в) С(9), D(12);
г) С(5), D(3).
4. Побудувати
вісь часу, вважаючи, що одна клітинка відповідає одному століттю. Знайти,
скільки часу минуло з початку VI ст. до нашої ери до початку XX ст. нашої ери.
а) 250 років;
б) 2500 років;
в) 2600 років;
г) 260 років.
5. Знайти
довжину відрізка, якій сполучає точки:
а і –а.
а) 4а;
б) а;
б) а;
в) 2а;
г) 0.
г) 0.
6.
Знайти довжину відрізка, якій сполучає точки:
–а і 0.
а) а;
б) 2а;
б) 2а;
в) 0;
г) –а.
г) –а.
7.
Знайти довжину відрізка, якій сполучає точки:
а і –2а.
а) а;
б) 2а;
б) 2а;
в) 0;
г) 3а.
г) 3а.
8. Знайти вік
звичайних дробів, які виникли в Єгипті за
1700 років до нашої ери (з точністю до століття).
а) 3800 років;
б) 3700 років;
в) 3717 років;
г) 3600 років.
9. Електровоз
пройшов в одному напрямі 150
км,
а потім в протилежному 120 км.
Скільки кілометрів пройшов електровоз ? Яка відстань від нього до станції
відправлення ?
а) 270 км, 30 км;
б) 30 км, 270 км;
в) 270 км, 270 км;
г) 30 км, 30 км.
10. При якій температурі тепліше на вулиці,
коли t = –20ºС чи коли
t =
–2ºС
?
а) –20ºС;
б) ;
б) ;
в) –2ºС;
г) .
г) .
11. Одна подія відбулась у V
ст. до нашої ери, а друга у IX
ст. тієї ж ери. Яка з них відбулася раніше ?
а) ;
б) у IX ст.;
б) у IX ст.;
в) ;
г) у V ст.
г) у V ст.
12. Поставити знак нерівності між числами:
–6
і –1.
а) –6
≤
–1;
б) –6
˃ –1;
в) –6
≥
–1;
г) –6
< –1.Завдання до уроку 1
Комментариев нет:
Отправить комментарий