Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Множення цілих чисел
1. Чому дорівнює добуток 1000 множників, кожний з яких дорівнює
–1
?
а) –1;
б) 1000;
б) 1000;
в) 1;
г) –1000.
г) –1000.
2. Обчисліть:
9 ×
36
– 26
× 9 + 9 × 9.
а) –81;
б) 9;
б) 9;
в) 90;
г) 171.
г) 171.
3. Обчисліть:
4 ×
(–3) + 4
× 7.
а) –16;
б) 30;
б) 30;
в) 16;
г) –30.
г) –30.
4. Обчисліть:
21 ×
3
– 31
× 3.
а) –30;
б) 0;
б) 0;
в) 30;
г) –1.
г) –1.
5. Обчисліть:
27 ×
5
– 5
× 17.
а) –65;
б) 50;
б) 50;
в) 65;
г) –50.
г) –50.
6.
Обчисліть:
54 × 4 – 14
× 54.
а) –540;
б) 490;
б) 490;
в) 540;
г) –490.
г) –490.
7.
Обчисліть:
–17 ×
25
– 5
× (–17).
а) –34;
б) 340;
б) 340;
в) 34;
г) –340.
г) –340.
8. Обчисліть:
7 ×
19
– 19
× 8.
а) 19;
б) –1;
б) –1;
в) –19;
г) 1.
г) 1.
9. Обчисліть:
91 ×
31
– 32
× 91 + 91.
а) –1;
б) 0;
б) 0;
в) 91;
г) 1.
г) 1.
10.
Обчисліть:
(–5 + 4) × (–6 + 9).
а) –27;
б) 3;
б) 3;
в) 27;
г) –3.
г) –3.
11.
Знайдіть
добуток суми чисел –8 і 12 та числа
–5.
а) –20;
б) 480;
б) 480;
в) 20;
г) –480.
г) –480.
12. Знайдіть
суму добутків чисел –8 і –5 та 12 і –5.
а) –91;
б) 21;
в) 91;
б) 21;
г) –21.
Завдання до уроку 5
Комментариев нет:
Отправить комментарий