воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Завдання 3. Розв'язання квадратного рівняння способом виділення квадрата двочлена

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Розв'язання квадратного рівняння способом виділення квадрата двочлена

 1. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

25 = 26xx2. 

 а)  –1,  –25;       
 б)  1,  –25;     
 в)  1,  25;           
 г)  –1,  25.

 2. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

3x2 = 10 29x. 

 а)  –10,  1/3;      
 б)  –10,  1/3;     
 в10,  1/3;        
 г10,  1/3.

 3. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

y2 = 4y + 96. 

 а)  8,  12;          
 б)  8,  –12;     
 в)  –8,  –12;      
 г)  –8,  12.

 4. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

3p2 + 3 = 10p. 

 а)  1/3,  3;          
 б)  –1/3,  3;     
 в)  –1/3,  –3;      
 г1/3,  –3.

 5. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

x2 20x = 20x + 100. 

 а)  10 ± 10√͞͞͞͞͞5;       
 б)  20 ± 10√͞͞͞͞͞5;
 в)  –10 ± 10√͞͞͞͞͞5;     
 г)  –20 ± 10√͞͞͞͞͞5.

 6. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

25x2 13x = 10x2 7x. 

 а)  11;     
 б)  5;     
 в)  не має коренів;     
 г)  3.

 7. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

0,7х2 = 1,3х + 2. 

 а)  26/7,  1;          
 б)  26/7,  –1;     
 в)  –26/7,  –1;      
 г)  –26/7,  1.

 8. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

7 = 0,4y + 0,2y2. 

 а)  –7,  5;      
 б)  –7,  –5;     
 в)  7,  –5;      
 г)  7,  5.

 9. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

х2 1,6х 0,36 = 0.   

 а)  0,2,  –1,8;     
 б)  –0,2,  –1,8;     
 в)  –0,2,  1,8;     
 г)  0,2,  1,8.

10. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

z2 2z + 2,91 = 0. 

 а)  2;     
 б)  не має коренів;     
 в)  9;     
 г)  2,1.

11. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

0,2y2 10y + 125 = 0. 

 а)  30;      
 б)  5;     
 в)  15;      
 г)  25.

12. Розв'яжіть рівняння, виділяючи квадрат двочлена:

1/3 х2 + 2х 9 = 0. 

 а9,  3;      
 б9,  3;     
 в)  –9,  3;      
 г–9,  3.

Завдання до уроку 21

Комментариев нет:

Отправить комментарий