понедельник, 19 сентября 2016 г.

Завдання 3. Квадратний тричлен

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Квадратний тричлен

 1. Знайдіть значення квадратного тричлена при  х = 3.

х2 + 6х – 2.

 а)  27;      
 б)  23;     
 в)  25;      
 г)  21.

 2. Знаючи, що числа  –3,8  та  4 – корені квадратного тричлена 

10у22у – 152,  

розкладіть на множники вираз:

–10у2 + 2у + 152.

 а)   –10(y – 3,8)(y + 4);     
 б)   10(y + 3,8)(y – 4);
 в)  –10(y + 3,8)(y – 4);     
 г)   10(y – 3,8)(y + 4).

 3. Скоротіть дріб:
 4. Знаючи, що числа  –3,8  та  4 – корені квадратного тричлена 

10у22у – 152,

розкладіть на множники вираз:

у2 + 0,2у + 15,2.

 а)   –(y – 3,8)(y + 4);     
 б)   (y + 3,8)(y – 4);
 в)   –(y + 3,8)(y – 4);     
 г)   (y – 3,8)(y + 4).

 5. Скоротіть дріб:
 6. Який з тричленів можна подати у вигляді квадрата двочлена ?

 а)  4а2 + 24b + 36b2;     
 б)  25а2 + 30ab + 36b2;
 ва2 – 12ab + 36b2;     
 г)  49а2 – 84ab – 36b2.

 7. Розкласти на множники многочлен:

2b2 + 24b + 72.

 а(b – 6)2;       
 б)  2(b + 6)2;     
 в(b + 6)2;      
 г2(b – 6)2.

 8. Розкласти на множники многочлен:

3а230а + 75.

 а(a 5)2;       
 б3(a + 5)2;     
 в(a + 5)2;      
 г)  3(a 5)2.

 9. Розкласти на множники вираз:

45х230х + 5.

 а)  5(3x 1)2;       
 б(3x + 1)2;     
 в5(3x + 1)2;      
 г(3x 1)2.

10. Який з тричленів можна подати у вигляді квадрата двочлена ?

 а)  49х2 + 42х + 9у2;     
 б)  49х2 + 70ху + 100у2;
 в)  49х2 – 28ху – 4у2;     
 г)  49х2 – 14ху + у2.

11. Розкласти на множники многочлен:

х2 + 2х – 3.

 а)  (х – 1)(х + 3);     
 б)  (х + 1)(х 3);    
 в)  (х – 1)(х – 3);      
 г)  (х + 1)(х + 3).

12. Розкласти на множники многочлен:

6х2 + 7х – 5.

 а)  (x 1/2)(x + 5/3);     
 б)  (2х + 1)(3х 5);    
 в)  (x + 1/2)(x + 5/3);      
 г)  (2х 1)(3х + 5).

Завдання до уроку 23

Комментариев нет:

Отправить комментарий