Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Абсолютна величина числа
1. Порівняйте модулі чисел:–4 і 6.
а) |–4| > |6|;
б) |–4|
< |6|;
в) |–4|
= |6|;
г) визначити неможливо.
2. Порівняйте модулі чисел:
–5 і –12.
а) |–5| < |–12|;
б) визначити неможливо;
в) |–5|
= |–12|;
г) |–5|
> |–12|.
3. Запишіть усі числа, що мають модуль 15.
а) 15;
б) –15;
в) 0;
г) 15, –15.
г) 15, –15.
4. Знайдіть додатне число, модуль якого дорівнює 14.
а) 0;
б) 1;
в) –14;
г) 14.
г) 14.
5. Яке з чисел має найменший модуль ?
а) 0;
б) –2;
в) 4;
г) –6.
г) –6.
6. Запишіть усі числа, що мають модуль 0.
а) 1;
б) –1;
в) 0;
г) 0, –0.
г) 0, –0.
7. Поставте заміст зірочки таке число, щоб була правильною рівність:
–|–5| = *.
а) |–5|;
б) –5;
в) |5|;
г) такого числа немає.
8. Знайдіть від’ємне число, модуль якого дорівнює 89.
а) –1;
б) 89;
в) 0;
г) –89.
г) –89.
9. Запишіть найбільше і найменше від’ємні цілі числа, модулі яких менше від 24.
а) –24;
б) –1, –23;
в) –23, –1;
г) 0.
10. Поставте заміст зірочки таке число, щоб була правильною рівність:
4 = – |*|.
а) такого числа немає;
б) –4;
в) |4|;
г) 4.
11. Які з нерівностей правильні ?
–14 > –12, –102 < 100;
–(–3) < 2,
|–10|
> 0.
а) 1, 4;
б) 1, 3;
в) 2, 4;
г) 2, 3.
г) 2, 3.
12. Розмістіть у порядку зростання числа:
18, –|–14|, –41, 12.
а) –|–14|, 12, 18, –41;
б) 12, –|–14|, 18, –41;
в) –41, 12, –|–14|, 18;
г) –41, –|–14|, 12, 18.Завдання до уроку 2
Комментариев нет:
Отправить комментарий