Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Абсолютна величина числа
1. Позначте на координатній прямій точки, координати яких дорівнюють цілим значенням х, якщо:
|х|
≤
5.
а) –5, –4, –3, –2, –1, 1, 2,
3, 4, 5;
б) –5, –4, –3, –2, –1, 0, 1,
2, 3, 4, 5;
в) –4, –3, –2, –1, 0, 1,
2, 3, 4;
г) –4, –3, –2, –1, 0, 1,
2, 3, 4, 5.
2. Знайдіть
відстань від початку відліку до точці А(7).
а) 7;
б) ;
б) ;
в) –7;
г) .
г) .
3. Знайдіть
відстань від початку відліку до точці В(–12).
а) –12;
б) ;
б) ;
в) 12;
г) .
г) .
4. Точка А лежить зліва від початку відліку на 8 одиниць, а точка В
– справа на 5 одиниць. Чому дорівнює модуль кожної
координати ?
а) –8 і 5;
б) –8
і –5;
в) 8 і –5;
г) 8
і 5.
5. Знайдіть
від’ємне число, модуль якого дорівнює 25.
а) 25;
б) ;
б) ;
в) –25;
г) .
г) .
6.
Знайдіть від’ємне число, модуль якого дорівнює
4.
а) –4;
б) ;
б) ;
в) 4;
г) .
г) .
7.
Знайдіть додатне число, модуль якого дорівнює
27.
а) ;
б) 27;
б) 27;
в) ;
г) –27.
г) –27.
8. Знайдіть
додатне число, модуль якого дорівнює 11.
а) –11;
б) ;
б) ;
в) 11;
г) .
г) .
9. Відомо, що
|а|
=
7.
Чому дорівнює
|–а| ?
а) 7;
б) ;
б) ;
в) –7;
г) .
г) .
10. З поданих пар чисел виберіть те число, модуль
якого більший ?
–5
і –9.
а) ;
б) 9;
б) 9;
в) ;
г) –9.
г) –9.
11. У якого з чисел
–5 і 4
абсолютна величина більша ?
а) ;
б) –5;
б) –5;
в) ;
г) 4.
г) 4.
12. Написати абсолютні величини чисел:
13, –6, 45, –625,
–1,
в порядку зростання.
а) 1, 6,
13, 45, –625;
б) –625, –6,
–1, 13, 45;
в) 1, 6,
13, 45, 625;
г) –1, 6,
13, 45, 625.Завдання до уроку 2
Комментариев нет:
Отправить комментарий