Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Графік лінійної функції
1. Побудуйте графік функції, заданої формулою
у
= 0,5х + 3.
За допомогою графіку знайдіть значення у,
якщо
х
=
–1.
а) 3;
б) 1,5;
б) 1,5;
в) 2,5;
г) 4.
г) 4.
2.
У якій точці графік функції перетинає вісь ординат ?
у
= х + 3.
а) (3;
0);
б) (0; 3);
б) (0; 3);
в) (0; –3);
г) (–3; 0).
г) (–3; 0).
3. Графіком
якої з наведених функцій є горизонтальна пряма ?
а) у = 8х – 7;
б) у = 8;
б) у = 8;
в) у = 8 – х;
г) у = 8х.
г) у = 8х.
4. Побудуйте
графік функції, заданої формулою
у
= 0,5х + 3.
За допомогою графіку знайдіть значення у,
якщо
х
=
–4.
а) 1;
б) 3;
б) 3;
в) 2;
г) 5.
г) 5.
5. Побудуйте
графік функції, заданої формулою
у
= 0,5х + 3.
За допомогою графіку знайдіть значення х,
якому відповідає у, рівне 6.
а) 2;
б) 9;
б) 9;
в) 4;
г) 6.
г) 6.
6. У якій точці графік
функції перетинає вісь ординат ?
у
= х – 2.
а) (2; 0);
б) (0; 2);
б) (0; 2);
в) (0; –2);
г) (–2; 0).
г) (–2; 0).
7. Побудуйте
графік функції, заданої формулою
у
= 0,5х + 3.
За допомогою графіку знайдіть значення х,
якому відповідає у, рівне –0,5.
а)
3;
б) –7;
б) –7;
в) 7;
г) –4.
г) –4.
8. Побудуйте графік
функції, заданої формулою
у
= 0,5х + 3.
За допомогою графіку знайдіть значення х,
якому відповідає у, рівне –2.
а) –10;
б) –12;
б) –12;
в) 6;
г) 9.
г) 9.
9. Побудуйте
графік функції, заданої формулою
у
= 0,5х + 3.
За допомогою графіку знайдіть координати точок
перетину графіку з осями координат.
а) (–4; 0), (0; –4);
б) (6; 0), (0; 6);
в) (–6; 0), (0; –6);
г) (–7; 0), (0; –7).
10. Не виконуючи побудови, з'ясуєте, чи
проходить графік функції, заданої формулою
у
= 1,25х – 5,
через точку:
А(12;
10)
а) ;
б) ні;
б) ні;
в) ;
г) так.
г) так.
11. Які координати точки перетину графіка функції
з віссю абсцис ?
y
= 2x – 6.
а) (3; 0);
б) (0; 3);
б) (0; 3);
в) (0; –6);
г) (–6; 0).
г) (–6; 0).
12. Не виконуючи побудови, з'ясуєте, чи
проходить графік функції, заданої формулою
у
= 1,25х – 5,
через точку:
К(–20;
–30)
а) ;
б) так;
в) ; б) так;
г) ні.
Завдання до уроку 18
Комментариев нет:
Отправить комментарий