Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Додавання цілих чисел
1. Поставте замість зірочки знак < або > так, щоб утворилась правильна нерівність:
–31 + 100 * 0.
а) <;
б) ;
б) ;
в) >;
г) .
г) .
2. Поставте
замість зірочки знак < або > так, щоб утворилась правильна нерівність:
–20 + 30 * –10.
а) >;
б) ;
б) ;
в) <;
г) .
г) .
3. Поставте замість зірочки знак < або > так, щоб утворилась правильна нерівність:
–11 + 4 * –8.
а) ;
б) >;
б) >;
в) ;
г) <.
г) <.
4. Назвіть число, яке
дорівнює числу:
–(–(–2)).
а) –2;
б) 0;
б) 0;
в) –1;
г) 2.
г) 2.
5. Назвіть число, яке дорівнює числу:
–(–(–(–3))).
а) 1;
б) –3;
б) –3;
в) 0;
г) 3.
г) 3.
6. Обчисліть
значення суми:
–3 + (–4) – 7 + 5.
а) 6;
б) –12;
в) –6;
г) –9.
г) –9.
7.
Обчисліть значення суми:
6 + (–5) – 2 + (–3).
а) –4;
б) –16;
б) –16;
в) 4;
г) 16.
г) 16.
8. Виконайте
додавання:
–27 + 5 + (–4) + 27.
а) –9;
б) –1;
б) –1;
в) 9;
г) 1.
г) 1.
9. Виконайте додавання:
–7 + 11 + 8 + (–12).
а) 24;
б) 1;
б) 1;
в) 0;
г) 38.
г) 38.
10. Чому дорівнює сума 100 доданків, кожний з яких дорівнює –1
?
а) 1;
б) –100;
б) –100;
в) 100;
г) –1.
г) –1.
11.
Виконайте
додавання:
3 + 7 + (–3) + (–11).
а) –24;
б) 4;
б) 4;
в) 24;
г) –4.
г) –4.
12. Виконайте додавання:
–15 + 17 + (–51) + 93 + (–78).
а) –34;
б) 224;
в) 34;
б) 224;
г) –224.
Завдання до уроку 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий