четверг, 4 июня 2015 г.

Завдання 2. Додавання цілих чисел

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Додавання цілих чисел

 1. Поставте замість зірочки знак  <  або  >  так, щоб утворилась правильна нерівність:

–31 + 100 * 0.

 а)  <;      
 б)  ;     
 в)  >;      
 г)  .

 2. Поставте замість зірочки знак  <  або  >  так, щоб утворилась правильна нерівність:

–20 + 30 * –10.

 а)  >;      
 б)  ;     
 в)  <;      
 г)  .

3. Поставте замість зірочки знак  <  або  >  так, щоб утворилась правильна нерівність:

–11 + 4 * –8.

 а)  ;      
 б)  >;     
 в)  ;      
 г)  <.

 4. Назвіть число, яке дорівнює числу:

–(–(–2)).

 а)  –2;      
 б0;     
 в–1;      
 г2.

 5. Назвіть число, яке дорівнює числу:

–(–(–(–3))).

 а1;      
 б–3;     
 в0;      
 г)  3.

 6. Обчисліть значення суми:

–3 + (–4) – 7 + 5.

 а)  6;        
 б)  –12;     
 в)  –6;      
 г)  –9.

 7. Обчисліть значення суми:

6 + (–5) – 2 + (–3).

 а)  –4;      
 б–16;     
 в4;        
 г16.

 8. Виконайте додавання:

–27 + 5 + (–4) + 27.

 а)  –9;      
 б)  –1;      
 в)  9;        
 г)  1.

 9. Виконайте додавання:

–7 + 11 + 8 + (–12).

 а)  24;      
 б)  1;     
 в)  0;        
 г)  38.

10. Чому дорівнює сума  100  доданків, кожний з яких дорівнює  –1 ?

 а1;          
 б)  –100;     
 в100;      
 г–1.

11. Виконайте додавання:

3 + 7 + (–3) + (–11).

 а)  –24;      
 б)  4;     
 в)  24;        
 г)  4.

12. Виконайте додавання:

–15 + 17 + (–51) + 93 + (–78).

 а)  34;      
 б)  224;     
 в)  34;        
 г)  –224.

Завдання до уроку 3

Комментариев нет:

Отправить комментарий