Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
НЕРІВНІСТЬ З МОДУЛЕМ
або
ВИДЕО УРОК
1. Розв’яжіть
нерівність:
||х2 – 8х + 2| – х2| ≥
2x +
2.
а) (–∞; 0] ∪ (1; 2)
∪ [5; +∞);
б) (–∞; 0] ∪ [1; 2)
∪ [5; +∞);
в) (–∞; 0] ∪ [1; 2]
∪ [5; +∞);
г) (–∞; 0] ∪ (1; 2] ∪ [5;
+∞).
2. Розв’яжіть
нерівність:
|х + 2| ≥ |1 – 2х|.
а) (–1/3; 3];
б) (–1/3; 3);
в) [–1/3; 3);
г) [–1/3; 3].
3. Розв’яжіть
нерівність:
|13 – 2х| ≥
|4x – 9|.
а) (–2; 11/3];
б) [–2; 11/3];
в) (–2; 11/3);
г) [–2; 11/3).
4. Розв’яжіть
нерівність:
|х + 1| ≥ |х + 5|.
а) (–∞; –2) ∪ [1; +∞);
б) (–∞; –2) ∪ (1; +∞);
в) (–∞; –2] ∪ (1; +∞);
г). (–∞; –2] ∪ [1; +∞).
5. Розв’яжіть
нерівність:
х2 < 2|х + 1|.
а) [1–√͞͞͞͞͞3
; 1+√͞͞͞͞͞3
];
б) (1–√͞͞͞͞͞3
; 1+√͞͞͞͞͞3
];
в) (1–√͞͞͞͞͞3
; 1+√͞͞͞͞͞3
);
г) [1–√͞͞͞͞͞3 ; 1+√͞͞͞͞͞3 ).
6. Розв’яжіть
нерівність:
|3х + 5| < x2 +
1.
а) (–∞; –1) ∪ (4; +∞);
б) (–∞; –1] ∪ (4; +∞);
в) (–∞; –1] ∪ [4; +∞);
г) (–∞; –1) ∪ [4; +∞).
7. Розв’яжіть
нерівність:
|х – 3|∙|х – 2| < |х2 – 3х
– 16|.
а) (–1; 5]
∪ (11; +∞);
б) (–1; 5]
∪ [11; +∞);
в) (–1; 5) ∪ [11; +∞);
г) (–1; 5) ∪ (11; +∞).
8. Розв’яжіть
нерівність:
|х2 + х + 1| ≤
|х2 + 3х
+ 4|.
а) [3/2; +∞);
б) [–3/2; +∞);
в) (–3/2; +∞);
г) (3/2; +∞).
9. Розв’яжіть
нерівність:
|х2 – 8х + 15| ≤
|15 – х2|.
а) [0; 15/4] ∪ (4; +∞);
б) [0; 15/4) ∪ (4; +∞);
в) [0; 15/4) ∪ [4; +∞);
г) [0; 15/4] ∪ [4; +∞).
10.
Розв’яжіть
нерівність:
|х2 – х – 6| >
x + 3.
а) (–∞; –4) ∪ (1; 2);
б) (–∞; –4] ∪ (1; 2);
в) (–∞; –4] ∪ [1; 2);
г) (–∞; –4) ∪ [1; 2).
11.
Розв’яжіть
нерівність:
|х – 1| + |х – 2| ≤ 3.
а) (0; 3);
б) [0; 1);
в) [0; 3];
г) [2; 3].
12.
Розв’яжіть
нерівність:
|х + 3| ≤ 2 – x – |х + 5|.
а) [–10; –2];
б) [–10; –2);
в) (–10; –2);
г) (–10; –2].
Завдання до уроку 11
Комментариев нет:
Отправить комментарий