Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником
1. Знайдіть значення виразу:
(–0,01)-2.
а) 10000;
б) –1000;
б) –1000;
в) –10000;
г) 1000.
г) 1000.
2. Знайдіть
значення виразу:
(–0,2)-1.
а) 2;
б) –5;
б) –5;
в) –2;
г) 5.
г) 5.
3. Знайдіть
значення виразу:
(–0,4)-2.
а) 2,5;
б) –6,25;
б) –6,25;
в) –2,5;
г) 6,25.
г) 6,25.
4. Знайдіть
значення виразу:
(–0,25)-3.
а) 0,01;
б) –5;
б) –5;
в) –0,01;
г) 5.
г) 5.
5. Знайдіть
значення виразу:
(–0,1)-3.
а) 1000;
б) –100;
б) –100;
в) –1000;
г) 100.
г) 100.
6.
Знайдіть значення виразу:
(–1,7)0.
а) 1,7;
б) –1;
б) –1;
в) –1,7;
г) 1.
г) 1.
7.
Знайдіть значення виразу:
(–0,2)-2.
а) –2,5;
б) 25;
б) 25;
в) 2,5;
г) –25.
г) –25.
8. Знайдіть
значення виразу:
(–5,8)0 – (–0,5)-2.
а) 3;
б) –5;
б) –5;
в) –3;
г) 5.
г) 5.
9. Знайдіть
значення виразу:
(–13/5)-2.
а) –214/25;
б) 25/64;
б) 25/64;
в) 214/25;
г) 25/64.
г) 25/64.
10. Знайдіть
значення виразу:
(–3)-2 ×
(11/3)-3.
а) 3/64;
б) 211/3;
б) 211/3;
в) –3/64;
г) –211/3.
г) –211/3.
11.
Знайдіть
значення виразу:
(–1,43)-2.
(–21/8)-1.
а) 8/17;
б) –21/8;
б) –21/8;
Комментариев нет:
Отправить комментарий