Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником
1. Піднести до степеня задане число:
(–2/3)-2.
а) –4/9;
б) 21/4;
б) 21/4;
в) 4/9;
г) –21/4.
г) –21/4.
2. Піднести до степеня задане число:
(–31/2)-2.
а) 4/49;
б) 121/4;
б) 121/4;
в) –4/49;
г) –121/4.
г) –121/4.
3.
Подати дріб у вигляді числа що містить степінь з від’ємним
показником:
–81/16.
а) (–3/2)-4;
б) (–2/3)-4;
в) –(–3/2)-4;
г) –(–2/3)-4.
4. Піднести
до степеня задане число:
(–3/4)-2.
а) –17/9;
б) 9/16;
б) 9/16;
в) 17/9;
г) 9/16.
г) 9/16.
5. Піднести
до степеня задане число:
(–3/2)-4.
а) 16/81;
б) 51/16;
б) 51/16;
в) –16/81;
г) –51/16.
г) –51/16.
6. Піднести
до степеня задане число:
(–5/12)-1.
а) 5/12;
б) –2,4;
б) –2,4;
в) –5/12;
г) 2,4.
г) 2,4.
7. Піднести
до степеня задане число:
(–2/9)-2.
а) 4/81;
б) –201/4;
б) –201/4;
в) –4/81;
г) 201/4.
г) 201/4.
8. Піднести
до степеня задане число:
(–9/13)-1.
а) –9/13;
б) 13/9;
б) 13/9;
в) 9/13;
г) –13/9.
г) –13/9.
9. Піднести до степеня задане
число:
(–2/5)-5.
10.
Піднести
до степеня задане число:
(–11/2)-2.
а) 4/9;
б) –21/4;
б) –21/4;
в) –4/9;
г) 21/4.
г) 21/4.
11.
Піднести
до степеня задане число:
(–12/3)-4.
а) 81/625;
б) –758/81;
б) –758/81;
в) –81/625;
г) 758/81.
г) 758/81.
12. Піднести
до степеня задане число:
(–51/2)-2.
а) –4/121;
б) 301/4;
б) 301/4;
Комментариев нет:
Отправить комментарий