среда, 1 апреля 2015 г.

Завдання 3. Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь раціонального відмінного числа з цілим показником

 1. Знайдіть значення виразу:

9 × (–3/2)-2.

 а)  4;        
 б)  –201/4;     
 в)  –4;      
 г)  201/4.

 2. Знайдіть значення виразу:

(3/2)-4 × (–1,5)3.

 а2/3;        
 б1,5;     
 в)  2/3;      
 г)  1,5.

 3. Знайдіть значення виразу:

3-12 × (–1/27)-4.

 а)  3;        
 б1;    
 в3;      
 г)  1.

 4. Знайдіть значення виразу:

8-5 × (–1/2)-15.

 а)  1;        
 б–2;     
 в)  1;      
 г)  2.

 5. Знайдіть значення виразу:

[32 × 3-2 + (–1,5)0] × (2-2)-1.

 а)  –1/2;      
 б)  8;     
 в1/2;        
 г)  –8.

 6. Спростить числовий вираз:

(2/5)-2 + (–1/7)-1 + (6/17)0 × 3/8 – (0,125)-2 × 7 – 13 × (–1/2)3.

 а)  –450;      
 б)  280;     
 в)  450;        
 г)  –280.

 7. Спростить числовий вираз:

(0,3)-3 + (3/7)-1 – (–0,5)2 × (3/4)-1 + (–1)4 × 9 – 27-1.

 а)  36;        
 б)  –48;     
 в)  –36;      
 г)  48.

 8. Спростить числовий вираз:
 а)  –2;      
 б)  0;     
 в)  2;        
 г)  1.

 9. Спростить числовий вираз:
 а1/8;        
 б)  –1/16;     
 в)  –1/8;      
 г1/16.

10. Спростить числовий вираз:
 а)  56,3;        
 б)  –43,6;     
 в)  –56,3;      
 г)  43,6.

11. Спростить числовий вираз:
 а)  5;        
 б)  –3;     
 в)  –5;      
 г)  3.

12. Спростить числовий вираз:
 а)  –32;      
 б)  44;     
 в)  32;        
 г)  –44.

Завдання до уроку 24

Комментариев нет:

Отправить комментарий